Hamster efterlyses!
Hej! Jag tänkte bara kolla om nån vet något om en viss hamster.
Han heter Abbe(eller hette?) och är en Nf Kh. Född 2 september. Såldes några veckor gammal till en tjej som heter Isabella i Tyresö(tjejen hette Idril här på ifokus). Isabella sålde sen Abbe till någon annan(när han var någr månader gammal), tyvärr fick jag aldrig veta vem. Nu vill jag gärna veta vad som hände med honom.
Om någon vet något om denna hamster så kan ni väll kontakta mig(antingen här eller på pm)? Om någon undrar nått så fråga :)
Värd på Choklad iFokus

Idril heter numera Bella-R på forumet och är Medarbetare! :) Skicka ett pm direkt till henne vettja! :)
// Nathalie
#1 Oj, vad mycket jag missat när jag vart borta :o Tack, men då gör jag det direkt :D
Värd på Choklad iFokus

hur gick det med den försvunna hamstern?
Jag har ine fått svar än, men hon har säkert nått annat kul för sig, jag har inget bråttom helelr :)
Värd på Choklad iFokus
hoppas du hittar hamster :)

Jag har varit borta hela dagen, så har inte kunnat svara på ditt pm Ebba, men nu så! :)
Jag gav dig mejladressen till tjejen som köpte Abbe, och som jag sa i pm:et så har jag försökt ta kontakt med henne ett antal gånger utan resultat. Jag vet inte varför, och det känns inte alls bra att hon aldrig hör av sig. Tyvärr finns det inte så mycket mer jag kan göra.. hennes nr har jag inte, och på mejlen svarar hon inte. Ledsen! :(

#7 Jag ska se om jag hittar hennes gamla mejl.. där lämnade hon nämligen sitt nummer! Dock hade jag en annan mejladress då, och jag vet inte om jag minns mitt lösen, men jag ska se.. nu ska jag ner och göra mat, men sen ska jag ta o kolla upp det så får vi se! :)
#8 Okej :)
Men någon annan kanske har hört något om Abbe?
Värd på Choklad iFokus
Det är väll bara att söka på hennes namn på eniro så får du ju fram hennes nummer :)

Nu har jag letat, och jag hittade hennes nummer här bland massa gamla mejl! :) Skickar ett pm till dig Ebba, så kan du kontakta henne om hon fortfarande har kvar det numret.
#11 Okej :) Har inte fått nått mejl, varken i skickat-korgen eller inkorgen :/ MEn det kommer nog snart :)
Värd på Choklad iFokus
ojdå, hoppas ni får tag på henne :)

Skulle ju vara jätte kul om du fick tag på Abbe! :)
Håll oss uppdaterade! ;D
// Nathalie
Hoppas du får tag på Abbes ägare :)
Ja, jag skulle vilja veta hur han har det, om hon avlat på honom, eller om han ens lever. Sen kan det ju också vara viktigt att veta om han har nån genetisk sjukdom, så man inte avlar vidare på ungarna i Rexas kull. Jag ska ringa på måndag, vill ju inte störa nu i helgen ;)
Värd på Choklad iFokus