Hamster iFokus

Hamster

Etikettersajtenifokus
Läst 853 ggr
RoSa-RoSeN
0

OT- Försvinner!!

Hej.. Mina iFokus poäng försvinner typ hela tiden!! Nyss hade jag 185 och nu helt plötsligt så har jag 89! Varför blir dee så?? :'( Allt man har gjort lixom försvinner! De är ju ganska tråkigt =/ Är de någon som har samma problem?

Ebba-A
0

SKickar dig till support iFokus :)

Värd på Choklad iFokus

RoSa-RoSeN
0

Har 104 poäng nu :/ Varför går de ner??

mocchino
0

Gå in på support.ifokus och kolla om svaret finns där..

Men det är konstigt det där.. När jag inte har varit inloggad på ett bra tag så har jag förlorat som mest 10p.. Men det har väl med att göra hur aktiv man har varit innan poängen kom.. Dvs desto mer du är aktiv desto saktare går poängen ner.. Fast jag har ingen aning utan jag gissar bara så gå in på support och kolla där för säkerhetensskull om du vill ha ett konkret svar. :)

// Nathalie

aliciia
0

så är det för mej åxå :S askonstigt

mocchino
0

Fast det förståss.. Det kan ju vara tvärtom också.. Lr nått.. Kom och tänka på att så aktiv som jag är nu har jag ju inte varit på de senaste 2mån typ eftersom datorn har krånglat och massa sånt.. :S :P

// Nathalie

RoSa-RoSeN
0

#3 Har gått in där.. De kunde vara för att de var olika nånting på olika sajter :(

Ebba-A
0

#6 jag har läst på.
Poängen försvinner efter en viss inaktivitet. Ibland går det lite för snabbt. Men poängen behöver inte försvinna. Det kan vara mindre på endel sajter för att iFokus ligger på två olika servrar och det tar ett tag innan det synkroniseras så det ligger lika på båda servrarna.

Värd på Choklad iFokus

RoSa-RoSeN
0

Nu dras de inte lika mycket.. De har stannat på 125 ett bra tag nu.

Imasy
0

Att poängen försvinner beror helt på hur aktiv du varit innan.

Om du idag skriver jättemånga inlägg tex och höjer dina poäng, så ska de troligen inte försvinna så mycket poäng imorgon om du är mindre aktiv då.

bblomquist
0

mina försvan i går med , ja hade typ 200. sen hade ja 180 :s

MariaG
0

Tycker det är konstigt detta med poängen, för jag har inte fått några poäng även om jag är aktiv och har  skrivit i trådar.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Ebba-A
0

#11 Kontakta Niklas eller Johan då tror jag. Alla borde få poäng nu, även om inte alla fick poäng i början av veckan så ska det vara fixat nu vad jag läst :o

Värd på Choklad iFokus

Imasy
0

Att en del inte får poäng beror på en bugg som killarna försöker fixa så snart de kan. Kollar ni inne på support, där denna typ av tråd finns, så har ni alla svaren där.