Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 665 ggr
EmmaRJV
0

R.I.P jack :(

Jack var en underbar liten hamster ,och var något väldigt extra han gick bort för inte så länge sen och den dagen han avled var jag inte hemma och fick aldrig säga hejdå :/ våran hund hade lyckats ta upp en hasp jag hade till mitt rum så han inte skulle komma in där .Men den dagen kom då han fick upp haspen och välte buren och lilla jack avled :( jag blev nästan dränkt i tårar och tänkte att jag aldrig mer skulle skaffa hamster :( Men efter jack gått bort så gick även min hund bort ..Då 2008 Jack och min hund Retu gick bort :'( R.I.P Jack & Retu<333

Jag kan skratta jag kan le ,men sorgen i mitt hjärta kan ingen se ..Ni betydde mest och jag saknar er fruktansvärt mycket glöm aldrig att ni två har den största platsen i mitt hjärta och i mitt hjärta kommer ni förblir livet ut ! <3

bblomquist
0

åh.. gud vad synd :( hoppas ditt liv går bra ändå Emma! Dom har det bra i himmelen, de lovar jag :)

EmmaRJV
0

Tack för all omtanke ..Och jag tror att jag kanske ska skaffa mig en ny liten kamrat kanske redan på torsdag då jag fyller år .Någon gång måste man gå vidare

bblomquist
0

ja så är det, grattis i förskott :) jag tycker du ska förska börja om med en till hamster, som kanske lever lite längre? har ni andra djur i huset denhär gången?

:)

EmmaRJV
0

tack :) ja jag ska nog köpa mig en ny liten kompis :D vi har 2 katter men dom är typ aldrig inne bara äter och dom hatar typ mitt rum så dom är aldrig där ,plus dom får inte vara där :P

Sara87
0

Så tråkigt att förlora båda två så tätt :/

Sov gott Jack & Retu.

EmmaRJV
0

Ja :/ tack för omtanken :)

vekan
0

Vad ledsamt Rynkar på näsan Lycka till med din framtida kompis. Och R.I.P Jack & Retu.