Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 977 ggr
Zondell
0

Halmpellets

Någon som använder det som ström till sin hamster och kan berätta hur det fungerar.

Sara87
0

puttar upp. hoppas nån kan svara dej om detta. tror inte att det är allt för vanligt med halmpellets.

Imasy
0

har aldrig hört talats om det, men skulle gärna vilja veta mer om det :)

Zondell
0

Bor ni i Östergötland kan jag fixa så ni kan prova

Imasy
0

Vi är båda dalkullor tyvärr ;)

Men vad heter märket/tillverkaren?

gulzebra
0

http://visselmyra.cybersite.se 
http://gollan185.bilddagboken.se/p/show.html?id=284570509&directlink=1#0
Finns även en tråd om det på råttor iFokus.

Verkar bra, ska testa det här hemma tänkte jag, om det går att få hem på cykel :)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

[PixelMollan]
0

Hade heller aldirg hört talas om det :S

Imasy
0

Hur är det med lukten då? Tänkte ju att spån luktar ju skurk på burk efter ett par dagar tex, är det likadant med denna?

[PixelMollan]
0

Jag tycker toalätt luktar apa :S Har det till råttorna..

gulzebra
0

Toa-Lätt som luktar så gott! :D Eller ja, inte gott, utan mer… Speciellt. Jag kan aldrig låta bli att köra ner näsan i Toa-Lättpåsarna :P

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

[PixelMollan]
0

örk xD

gulzebra
0

Asch, du är ju skåning, det säger väl allt! ;P

[PixelMollan]
0

haha de gör de va xD vi är lite mer finkänsliga i snudan ;)

gulzebra
0

Jag skulle snarare säga att all gröt gjort er överkänsliga ;P

Imasy
0

Haha, där håller jag faktiskt med Pixelmollan ;) Testade Toa-Lätt, och fy bubblan vad det luktade pyton.

Luktade väl egentligen inte kiss eller så, utan det luktade unken kattsand om ni vet vad det luktar ;D

[PixelMollan]
0

Ja unken kattsand luktar de nog.. absolut inte kiss, utan en annan "doft" som jag inte kan beskriva.

Imasy
0

Unken kattsand (läs eldorados klumpbildande sand) luktar ungefär som en gammal källare där inga fönster har varit öppna på år och dar ;)

Muszimba
0

Jag har provat kornpellets till mina gnagare, ALDRIG igen!!! Det stank pink efter typ 2 dygn. Spån tåler jag inte… Har ToaLätt till djuren och tycker att det luktar gott och är dammfritt dessutom. Bra för mig som är spån-/hö-/halmdammallergiker.

gulzebra
0

#14: Oh noes! Du har blivit skånefierad :O

Och för att vara lite seriös så har jag för mig att jag läst nånstans att doften av Toa-Lätt luktar unket eller inte känns alls - beroende på person tack vare nån gen som skiljer folk åt eller nåt sånt tjafs. Häftigt om det faktiskt är så Skrattande

mocchino
0

Jag håller med Mollan och Imasy! Usch fy tvi och blää vad äckligt Toalätt luktar!! Me don't like!

// Nathalie

Englatassens
0

Har heller inte sett halmpellets ngn ggn…. Å ja toalätt luktar inte honung precis… (ja e me skåning… hihi)

Sara87
0

Tycker inte att Toa-Lätt luktar illa. Första gången jag öppnade påsen så kanske det luktade märkligt, men sen avtar det. Jag brukar dessutom inte stå med huvudet i buren å sniffa så jag märker inte av det ;P

Imasy
0

jag tror vi är flera som drabbats av PixelBaciller ;)