IFokus avstängt under helgen!

nääääää, vad ska jag nu göra??? 

my sentenc exaktly (Mamma mia filmen)!!!
Du får ha lite ifokus-avgiftning tills på måndag :P
#1 Ta å ploppa ut barnet vetja, är ju nyfiken på vem som gömmer sej där inne ;)

#4 det är ju det jag väntar på ju….. så jag sitter här å fördriver tiden, men kanske jag ska göra som Imasy säger, ta en hif-detox å ut å motionera istället, haha. Då kanske bebis kommer med. Synd bara att det är så halt ute, annars hade jag nog tatt en joggingtur på sisådär tre meter eller nåt, för det är nog allt jag orkar, haha.
Ut och spring så kanske bebisen kommer ut fortare? Vad är det man säger om trappor? ;)
#5 Ahaaa, jag förstår ;D Ja, du har nog inte mycket val. Annars får du skriva en väldans massa inne på det andra forumet som du väl också brukar va på, hihi :)

#6 jo jag har hört om det med, men tydligen så funkar inte det, iaf inte enligt en som provat;) dessutom verkar det väldigt jobbigt.. haha
#7 det finns en del andra forum jag e inne på ibland, men det här e ju roligast juuu!!
#8 Håller med, hinner knappt med nåt annat än HiF när jag sitter vid datorn :D

ack :/ men då hinner jag iallafall fråga, imasy, skrev du en insändare i metro igår eller var det en annan imasy? :)

Nääe! Då blev man ju helt rastlös i helgen! =( Måste värkligen nörda hif idag! =D
Jag har skickat in en insändare, men kom den med i tidningen idag? :)
Såg nu att någon kommenterat min insändare i sms. Fast jag mailade metro igår om den. kommer dessa med i nätbilagan? och hur hittar man dem då isåfall?
Senil igen, det var visst i onsdags jag skciakde in den, inte igår.
Sonen var ju inte på dagis igår, så jag gick aldrig förbi nån metro-"tunna" igår. Attans, hade ju varit skoj att se den i tryck :)
hittade tidningen i PDF fil, och ja, det var jag som skyldigt till den insändaren ;)

#8 Det finns ju något som heter "färdknäppen" med…
Lycka till!

#15 roligt! jag håller med dig, blev irriterad när jag läste att de skulle ändra kraven på 50kg i den insändaren du svarat till.. väldigt logiskt :/
Ja, jämställt i all ära, men när man ska börja tumma på säkerheten så tycker jag det har gått för långt.
Har köpt mig en lamineringsmaskin idag, så jag får väl vara nördig och laminera min insändare så jag vet att den funkar ;D

#18 Vad är det du har skrivit insändare om? *nyfiken* Finns Metro i en Falun-utgåva?! :D
i sthlms bilagan hittade jag på den iaf ;)
Naej , aja , nåt annat får man väl hitta på
jag som fördriver min tid på internet här ;D

Right on! ;)

Halt är det ute. Jag flyger på näsan var och varannan gång jag går ut med jyckarna
Nää vad tråkigt :( Jag som är sjuk, vad ska jag annars göra under helgen? ;)
Jag tycker det nya ser jättefint ut :D *tummen upp!*
är det inte avstängt nu? 
Du får ju ha lite förståelse för att ifokus-killarna ligger o drar sig i sängen en lördagsmorgon ;) hihi
När killarna börjar jobba så tror jag det kommer bli segare än kolla här inne, eller så får ni ett felmeddelande.
De som ska fixa och dona med iFokus under helgen bor pp två olika ställen nämligen ;) En i USA och en i Sthlm, så de måste matcha en tid som passar båda utifrån tidsskillnaden.
Så vi får väl passa på och njuta så länge det varar in på helgen nu :)
#28 Jorå det får dom allt! 
#29 Japp det ska jag xd

Yeeeey, det fungerar :D
Hur länge kommer det fungera? Det funkar ju jättebra nu , eller har de slutat för dagen? 
Det är förhoppningsvis klara med jobbandet nu, gick riktigt fort :)
Det är förhoppningsvis klara med jobbandet nu, gick riktigt fort :)
#33 Aha va bra 
gud vad coolt det blev! och att man kan samla påäng, riktigt kul ju! :)
100 poäng: 20 komentarer :)!

Ibland verkar inte sidan fungera alltid som den ska, då jag får upp "error" på hela webläsaren när jag ska in på sidan :P Men annars jättesnyggt! :D
Tycker dock att de kunde införska uppdelning av kommentarer i trådarna, så inte alla inläggen är under varandra i längder ner på sidan >_< utan uppdelat på olika sidor! :)
jag fattar inget om ifokus-poäng :S

Okej nu förstår jag iaf!!!!
men man får aldrig poängen! Störande ):
Om du INTE får poängen så är det FEL.
ALLA SKA få poäng nu, men fungerar det inte så skriv på support i fokus så hjälper de er :)
jag tror mina poäng funkar :P iaf ibland
Det funkade inte för mig först, sedan skrev jag inne på support och sen funkade det :)

det verkar ju bli bra det här=)
ja, det är ju en numer känd bugg som killarna försöker fixa :)

Jag är glas bit :/ :P
Jag är kristall ^^

Jag har fortfarande 0 poäng.. :(
// Nathalie
Hmm, vi får hoppas de fixar buggen snart då, så du också får vara med i ligan ;)

Jag har också 0 :(

Jag har också 0 :(

jag med:(
Vad roligt med iFokus poäng. =0)