Min koppar
Här är bild på Amarant, min kopparhane

Han tyckte inte om att bli fotad
Hahahaha! Nu trodde jag du fått fnatt och hade fotat dina kaffekoppar när jag läste rubriken ;D
Men dessa var ju betydligt sötare än ett gäng vanliga koppar ;)
Tänkte det samma, men Amarant har ju två öron!
Han är fin, en riktig kjol har han ju! Pussa på honom från oss! 

Vilken liten sötknopp!! :D Påminner mig lite om Cheesecake som bebbe! :D Speciellt bilden i inlägg #1! *haha* Har en liknande på honom! :P
Är det Ambrosias son? :)
// Nathalie

Ja visst är han fin. Han är så lugn också. Jag lät honom vandra omkring lite på databordet, och i vanliga fall när jag låter en hamster göra det och man tittar bort en liten stund så händer det att dom burkar vara så nyfikna av sig att dom hoppar ner bakom och ner på skrivaren, men inte han. Han är så försiktig av sig och ska nosa på allt och ser sig verkligen för vart han går.
#4 yess det är ambrosias unge. sparade två ur den kullen, har en sobelhona oxå som heter Ambra
Gooodingen!!! 

Lyckades ta lite fler bilder på han innan kameran dog=)

Finiskille verkligen!
Superfin, han ser så mjuk ut -pussar på-

#1 Men jösses sådan sötnos!!! :D Ser ju ut som om han njuter och ler! :D
Bästa fotot jag sett på länge! :)

Tack så mycket=) Ja han är en jättemjuk å go kille. Supersnäll och mysig

#14 Så lite så :D han har inte någon kull? :o
Har du nyare bilder på honom? :)

Han ska bli far en dag, än så länge är han inte så gammal. Nej inga nya bilder än sålänge. Kan fixa vid tillfälle=)

#16 Spännande! :D det ser jag fram emot :D
Hur är det med värkarna idag? ;)

de kommer å går.. har inte bebis kläckts innan söndag så blir jag igångsatt. vi ska på ultraljud imorrn, så då får vi nog veta hur mycket bebis väger iaf och om den mår bra, men det är jag säker på att den gör, den rör sig så gott den kan därinne trots att det är trångt=)

#18 Så pass :o den mår nog väääldigt bra, om den inte velat komma ut ännu ;) är det första bebisen? man brukar ju oftast gå över tiden med sin förstfödde :)

ja det är första=) var på ultraljud igår för då hade jag gått en vecka över tiden. allt såg fint ut. bebis väger runt 3700.
Hälsa Amarant att han har blivit morbror!!
Ooooo va stor bebis å klämma ut… aaaajjjjjjj………
Vi gratulerar, vi gratulerar, vi gratulerar "lilla" Mickis idag.. för visst ska hon leva, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva uti hundrade åååååååååååååååååååår!!!! Hurra Hurra Hurra Hurra!!
Tänk om Bebis har väntat tills idag??? Så ni ska fylla år samma dag!! Tänk så rrrrrrrroligt om h*n kom idag!!!

Nej men fyller Micki tant idag?! :D Vad kul!! Grattis!! :D *instämmer i Maries sång*
Jag hade en barndomsvän som fyllde år på samma dag som sin mamma nått som dom uppskatta väldigt mkt så här på senare år när dom blivit lite äldre.. ;) Så ut med bebben nu! ;D
// Nathalie
haha, aajjj föda bäbis O.o men grattis grattis:)
Btw Jätte söt koppar kille:)

hihi tack ska ni ha allihopa=) ja vem vet, bebis kanske kommer idag;) då lär ni inte höra av mig på en tre dar el så. hihi.
ska hälsa amarant att han blivit morbror, men jag tror inte han bryr sig om jag ska vara ärlig;) kanske om jag kommer med hamstertårta eller nåt;)