Hamster iFokus

Hamster

Etiketter: sajtenifokus
Läst 1016 ggr
Imasy
0

Titta vad snyggt det blev!

Vad tycker ni om nya uppdateringen?

Finns lite roligare funktioner och lättare att navigera :)

[PixelMollan]
0

Tycker de är fint :) MYCKET lättare att titta runt

Imasy
0

framför allt blev inkorgen bättre :)

Och nu får alla ett eget personligt aktivitets index :)

ThomasOlenas
0

Det vart ju riktigt fint ;)

//Thomas, Medarbetare på fotboll.ifokus

chocomian
0

Japp, mycket bättre! :D

Tazzar
0

Superfint blev det!

Det enda som irriterar mig är när man öppnar bilderna, så stora de blir i originalstorlek. Rynkar på näsan

Imasy
0

hihi, och jag som tycker det är ett plus ;d nu ser man ju bilderna bättre juh :)

Tazzar
0

#6 Då kan jag inte lägga upp fler bilder alls, min dator håller på att gå sönder och tål allt mindre krävande program, och i originalstorleken så kommer man väl bara att se en tass på skärmen. Foten i munnen *fröken negativ som förstör stämningen*

Sara87
0

Om det är så att bilderna blir väldigt stora när man öppnar dom så kommer min dator också bli tokig, den segar som sjutton på HiF redan innan uppdateringen.

Men snyggt är det allt! :)

Mizoan
0

mycket snyggare blev det :D

Molle08
0

Ja, måste bara säga att det är mkt bättre men ovant… och ännu mer snyggare *ler*

[Kamillah]
0

Tycker det blev mycket lättare att navigera nu ja ^^

Snyggt med.

Hamzter95
0

Har inte tittat runt överallt men jättefint :)

Tazzar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

*testar att lägga in en bild i originalstorleken på 6 MP*

[Kamillah]
0

Tycker däremot att det är VÄLDIGT irriterande att när man klickar på en bild så visas hela stora på en ny sida. Så att när man går tillbaks ett snäpp i webbläsaren så hamnar man längst upp igen i den tråden.. kan vara jobbigt att hitta till rätt inlägg man läste igen. Speciellt om det är en lång tråd.

Jag gillade rutan som kom upp så kunde man bara trycka på "X" och man var precis på samma ställe som innan.

Sara87
0

#14 Håller med, extremt störande!

Hamzter95
0

#14 håller med dig om det .
Men när man är i inkorgen kan man inte markera flera meddelanden att ta bort, man måste gå in på varje och trycka ta bort ,,det är jobbigt x/

Tazzar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser det ut på min skärm, att man inte ser hela bilden alltså utan att man förminskar den innan man laddar upp.

Fast så kan jag ladda upp bilden någon annan stans och länka till den, annars är det nya superbra tycker jag, snyggt också!

Tazzar
0

#14, har hittat hur man fixar i alla fall det "problemet", tyck upp en bild, sedan på "alternativ" och välj inställningen att bilden ska öppnar i ett nytt fönster.

[Kamillah]
0

#18 Aah smart ^^ Kollade nog inte så noga ;P

Men då är jag helt nöjd med "förvandlingen" iaf, haha.

vekan
0

Vad fint det är! :)
Och det känns som det går snabbare också!

Bella-R
0

För mig känns det tvärtom, tar 100 år o ens få upp en tråd :S

Men annars, skitsnyggt!

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

Imasy
0

Att det har gått segt förut har berott på att på värdsajten har denna version funnits ett tag för att vi skulle testa hur det fungerade.

Men nu när allt är klart och vi inte längre kör med dubbla versioner ska allt flyta på som vanligt utan segande ;)

Fast är det segt över helgen så får vi kanske ha överseende med det om grabbarna finputsar lite :)

Inne på support i fokus finns en artikel som berättar lite mer om detta nya :)

MangoPeperoniOwner
0

Det blev ju jättesnyggt! Men jag fattar inte detta med IFokus-poäng och de här glas - diamant sakerna. Är det meningen som en tävling , eller? Flört

MangoPeperoniOwner
0

#14 Men man kommer till samma ställe om man trycker på Bakåt-knappen i webbläsaren, och inte använder "<<Tillbaka"-knappen på bildrutan.

Imasy
0

Glas mm är ett personligt aktivitets index så man ser hur aktiva vi är :)

bblomquist
0

jaa, detta blev riktigt fint! :) mycket tjusigare en förut! :D lättare att se runt me, o inkorgen också!!

MangoPeperoniOwner
0

#25 menar dom från igår då? Glad

RoSa-RoSeN
0

De blev jätte bra men ibland kommer de upp nån Error sida :/

Imasy
0

Att det segar nu de första dagarna får vi nog ha överseende med, då de ev fixar det sista inför att allat ska vara klart : )

Anfa
0

Mycket lättare att hittaGlad

Sara87
0

#16 Du måste inte gå in i varje meddelande. Det sitter små kryss på sidan om varje rubrik i inkorgen/utkorgen, klicka där så försvinner inlägget.

Mizoan
0

jag kan inte läsa mina m,ejl! det blir error sida!