Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 687 ggr
Royalz
0

Första parningen gjord :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Parade mina hamstrar förut :) hoppas det blir nått, innan honan blir för gammal :)

chocomian
0

Åååh, kommer ju bli massa sötnosar om det lyckades! Kyss

mocchino
0

Såg att du skrivit på din hemsida att Svenne är creme bandad men på bilderna ser han mer ut att vara gul bandad. :)

Men det lär ju märkas i kullen iaf! För om han är gul så lär blir alla honor i kullen skp! ;) Skp som är sååå vackert! ;D

// Nathalie

Royalz
0

#2 Frågade här inne vad han var för färg när jag köpte honom :) och då sa dom att han vara creme, men det är ju svårt att se på bild :) så han kanske är gul då, är inte så bra på färger :)

mocchino
0

#3 På bilden du satt ut här ser det ut som att han har hätta, dvs han är mörkare mitt på huvudet. Gula har hätta, creme har inte hätta! :)

Men som sagt; Är han gul så blir alla honor i kullen skp! :) Så förhoppningsvis får vi reda på det om ca 4v.. ;) Dvs när ungarna är runt 1-2v.. :)

// Nathalie

Royalz
0

kollade på honom nu och bad pappa kolla noga på han och då sa han att han tycke han var mörkare på huvudet, och yttepytte lite mörkare på kinderna. så han är nog gul då (:

mocchino
0

Låter mest troligt! :) Men grattis för då kommer du ju få en massa vackra paddor(skp) i kullen! :D Det är ju bara sååå vackert! :D

// Nathalie

Royalz
0

Jag tror allt att hon har gått upp kanske några gram ;p dag 3 imorgon :) Hoppas verkligen hon har bebbar i magen.

Nusse123
0

jaaa, hoppas! såå spännande, du måste lägga in massvis med bilder när dom kommer!!

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

Sara87
0

Hoppas allt går bra :)

Royalz
0

Jag tror hon brunstar idag :( hon ställer inte upp sig men hon luktar lite mer än vanligt. Det är 4:e dagen efter parningen så hon ska ju brunsta idag om hon inte är dräktig då..

kan honor bara lukta mer även fast dom inte brunstar?

Linda3046
0

#10 Ja, dom kan lukta trots att dom inte brunstar. Kände hon kanske lukten av någon annan hamster? har mäkt att vissa honor kan börja stinka då..

Royalz
0

Men jag tror allt att hon brunstar :( för efter att jag grejjat lite med henne så skulle jag greja lite med hanen och han nosar jätte mkt på mina händer, annars brukar han inte bry sig om jag tagit i henne innan.

Hon skulle ju ha brunstat idag om hon inte vart dräktig. Men ja får hoppas på att hon är dräktig och att det kommer bebbar runt 5 feb :)

MangoPeperoniOwner
0

Han (pappan) ser faktiskt ut som min Mango, som är gul bandad ! Glad

Royalz
0

nu tror jag faktist att hon är dräktig, eller får hoppas det. För hon har gått upp 5-10g ungefär. är på 5:e dagen idag.