Lilla underbara Totte
Jag har ju inte berättat hur det gått med min Lilla Totte nu på ett tag.
Vi åkte ju i början av januari iväg till Lanzarote och då skickade jag Totte till Zheverez(stavning?) där han skulle bli tamare och jodå, när matte hämtade sin lilla plutt så var han tam men sprallig.
Det funkar super nu med han några veckor efter, han vill vara med överallt och älskar att springa runt på mig och busa. När jag är i rummet och gör något annat så får jag inte det för Totte som då börjar hoppa runt i buren och ska upp. Han älskar att bli borstad , bli pussad och att bli klappad. Jag tycker han har utvecklats något enormt från rädd och bitig till snäll och kelig.
Har tyvär ingen bild då det inte är så lätt att fota en 5 månaders sprallig guldhamster.
Va roligt att höra att det blivit så bra med Totte. Men måste vara oförskämd och fråga, jag ser att du satt ut en annons om att du ska sälja honom..?
Så roligt att det går så bra med Totte nu :)

nu hoppar jag in å tänker försvara Hamster95 det var en överilad handling när hon annonserade ut sin ögonsten.
hon å mamman var oense om en sak å mamman sa att då får totte flytta.
ledsen lade Hamster95 in en annons.
totte kommer att stanna han är en mkt kär vän till Hamster95.
ni vet ju själva hur oense föräldrar å tonåringar kan vara ibland å att då tar man som förälder till alla vapen tom säger saker i vredesmod som sen ångras.
Hamster95 så kul att höra att det går så bra. hälsa skönheten ifrån brudarna här hemma,de slänger ett gäng slängpussar ut till er 
Visste inte att det fanns en liten hamster som hette Totte. Jag som tänkte döpa min lilla gullekille till det 

Jag tror att det inte är så ovanligt med hamster-Tottar. Det är ett sött namn! :)
Ev. när pappa är ledig eller inte upptagen (vilket han ofta är) så då får jag tjata på han att han ska ta Totte bilder. Pälsen har vuxit enormt och nu är han helt grå (utom på huvudet och magen).
#4-Plz gör inte det på min vädjan, alla hamstrar heter Totte :D

ja en bild på pälsbollen vore kul å se.
Det enda jag inte är nöjd med är att han är så smal, sen hade jag gärna sett mera päls.
Kul att du fått honom tam :)
#8 Har du prövat att ge honom gröt? Gröt med en liten klick smör i brukar göra susen :)
Han är en riktig pussgurka och vill pinka ut revir på mig genom att kissa där, nu är hans favvoritställen mitt bröst(han älskar att höra mig andas) och min axel.

Så kul!
#9 Det ska väl vara smör utan salt då antar jag? Tänkte för på vissa smörpaket (elr margarin) står det "Normalsaltat", "Extra mycket salt" etc. Vilket smör ska man då välja?
Men är det fortfarande aktuellt att Totte ska flytta? Annars så tar vi bort annonsen ögonabums ;)