Gamla bebisfilmer
Åååh satt o städade datorn när jag hittade denna gamla film :)
Min B-kull<3
Filmade den kullen rätt mkt :)
Sååå kul att hitta den! :D
Någon annan som har bebisfilmer att dela med sig av ? :)
[Skåne's B-kull](Åååh satt o städade datorn när jag hittade denna gamla film ://) Min B-kull<3 Filmade den kullen rätt mkt ) Sååå kul att hitta den! D Någon annan som har bebisfilmer att dela med sig av ? :) http://s307.photobucket.com/albums/nn306/Skanesguldhamster/?action=view¤t=P5121287.flv)

Haha den som ligger på rygg och kliar & tvättar sig samtidigt, sååå söööt!! <3

Jag kan inte titta på filmen, står att sidan inte kan hittas =(
hmm.. ska försöka fixa de..
Nån som kan hjälpa mig? Fattar ingenting :S nu kan inte jag själv se den..

Ta bort själva hamster.ifokus.se + en del annat som inte ingår i själva adressen, då funkar det.. förstår ni vad jag menar?
Skickar en printscreenbild, det jag har markerat + all text till vänster ska bort. Ni får öppna i internetfil o zooma in för o se texten.

http://s307.photobucket.com/albums/nn306/Skanesguldhamster/?action=view¤t=P5121287.flv
För o göra det enklare, där har ni filmen :)
Malin, jag tog bort <3 i rubriken, <>-tecknen kan störa i vissa webläsare ;P

Så bedårande söta!
Tusen tack bella<3 du är en ängel ^^
De gjorde du rätt i sara xD Jag som blev helt till mig när jag hitta filmen o ville dela med mig xD
GAHAHGAH (så söta!!*dräggel*)
Aaw så sött
Vilka små änglar 
#6 Jättebra 
Jättesöt film. Mamman va så söt när hon kom fram å sträckte på sej, hamstrar är så söta när dom sträcker på sej :)

åh va gulligt =) bebisar är underbara - längtar efter egna! =)
Nawwa vilka små söötisar! 

jag ääälskade den lilla krabaten som bet i kamerasnöret!! (var det kamera snöret eller ett annat snöre?)

NU har jag oxå sett den. Saknar att ha guldhamsterkull, uii va söta dom va. Gillade den som vakande med mamman och flög på de andra som låg och chillade, och skulle busa med dom=)
haha ja jag gilalr också den som bet i kamerasnöret mest xD bara kände hur de ryckte lite osså står han där o drar xD

jaa, det var verkligen urgulligt!!

Så söööta! :D