Vad händer i januari?!
Vad händer där uppe i januari? (sthlm-trakten)
Det är nämnligen sjukt billiga tågbiljetter i januari så man kanske skulle ta sej en tripp uppåt till huvudstaden. (inte köpenhamn då ;) utan den andra huvudstaden för oss skåningar xD)
Hade vatt så sjukt kul att träffa folket och se lite djur!
husdjursmässan i kista 3-6/1-09
http://www.kistamassan.com/events/husdjursmassan_09
den 3,e blir det blandrasutställning (hund).
låter ju kul :D

Jaa, du får ju komma upp lite hit Malin, så vi får en chans o hinna ses ;D Hade ju varit skitkul! Jag kommer nog o vara på husdjursmässan nån av dom dagarna, brukar vara jättekul. ;)
ÅH! ska du :D då ska jag ta mej en rejäl funderare! Men vill inte åka själv.. jag har aldrig varit i sthlm :S … varit i örebro en gång.. gbg på horse showarna några gånger.. men annars har jag inte rest uppåt xD Så måste ragga med mej nån kompis här nerifrån.
Låter ju onekligen lockande att åka på husdjursmässan, men det är ju synd att den ska vara så tätt inpå julen.
Kanske det till och med skulle gå att släpa med både karl och barn ner ;) Fast min karl letar nog då på en teknikmässa eller nåt :P
Jag hade tyckt de va sjukt kul att träffa hif:are.. har tyvärr ingen tjej här nere som delar mitt intresse som vill hänga med upp.. så får försöka ragga med nån av mina icke-djurintresserade vänner

Hoppas du hittar nån o åka med, *hoppas hoppas* :D
Jag hjälper dig gärna o hitta här om du vill :)
de hade varit sjukt kul o träffa dej bella :)
Men sätt dig på tåget och åk då ;D Så farligt är det väl inte att åka själv? kan jag så kan väl du? ;)
jag kommer vara på mässan tre dar.
ska vara ringsek på blandisutställningen å övriga två stå i blandis sthlm monter.
är ni dit så titta förbi å heja.
#1, #10 Blandisutställning??
Var hittar jag info om det, ser inget på blandis.se
Synd att jag är på Lanzarote då!
Men jag får ev.åka på fler hamsterutställningar i sthlm trakten med Totte!
http://www.blandis.org/galeri.htm
infon om utställningen ligger inte ute, tror det beror på att anmälningstiden gått ut.
ska ta å fråga en i styr.
på länken ovan kan ni se hur det är på en blandisutställning
Aktiviteter på Husdjursmässan
För att alla ska få sitt lystmäte tillfredsställt fyller vi Husdjursmässan
med hundar, katter, illrar, råttor, möss, hamstrar, marsvin, minigrisar, ormar, ödlor, fiskar, kaniner, gerbiler, fåglar, hästar, akvarier, reptiler, spindlar, papegojor, getter, grisar, kor, får och höns blandat med tillbehörs- och försäljningsmontrar.
** Allt detta tillsammans med flera underhållande aktiviteter!
**
• Kaninhoppning
• Hundagility
• Fårklippning
• Smådjurshage
• Ponnyridning
• Mopsutställning
• Hundutställningar
• Kattutställning
• Bodils Minicirkus
• Hamsterutställning
• Gerbilutställning
• Marsvinsutställning
Vem dömer i utställningarna? Eller typ.. vem får vara med :P
#13 Åh är det försent att anmäla sig. =( På blandis.se så hade dom en lista på utställningar där gamla utställningar var kvar (t.ex. farsta där jag ställde i år) men någon utställning den 3:e stod det inget om, däremot en i Maj 09…
puttis
åååh vad kul med husdjursmässa! :O va d den 3/1? =S
skulle varit grymt kul att komma dit.. Synd att man inte är så nära sthml..