mitt hjärta är stulet
Hej!
Jag sitter här och tänker på Tanja och Bella som jag har brevid mig här, och hur otroligt mycket jag älskar dem. Jag trodde aldrig att några så små djur kunde stjäla mitt hjärta så snabbt och effektivt. Det är helt borta, jag lovar! ^^
Tänk, att så små djur kan vara så charmerande och personliga. Jag är inte bara kattägd och hästägd, jag är nu oxå hamsterägd.
Hennum, Tanja och Bella - the power of three brukar jag tänka när jag känner mej ensam här i studentrummet, och då känner jag mej inte ensam alls längre.
Det blir så tomt när man inte har dem att pyssla med.
Vilka fantastiska små liv. :)
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Håller med dig fullkomligt! Att hålla i en sådan liten gosis som kallas hamster är helt underbart. Deras värme och nyfikenhet känns ända in i hjärteroten!
Tog bort <3 i rubriken eftersom <>-tecknen kan störa i vissa såna där som jag helt glömt namnet på just nu XD
åh , jag håller helt med .. när jag hade en hamster för ett tag sen , jag blev helt in love med den.. man vill inte vara utan den en sekund liksom :) som en riktig vän , jag brukade berätta hemligheter till Kim .. fast kim är död nu , stackaren saknar henne !
ska bli roligt att skaffa hamster sen i mars :)