Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 781 ggr
Nallebjornens
0

Presenterar..

…vår (MangoPeperoniOwner & vekan 's) nya medlem Nallebjörnens!! Vi kommer använda den i sammanhang som handlar om Nallebjörnen's Guldhamsteruppfödning som kommer bli verklighet i sommar.

Mvh Veronika & Elin

mocchino
0

Vet ni att ni genom att ha denna användare ihop bryter mot en av skrivreglerna?! Det är INTE tillåtet att ha flera användare!

Citat från Skrivregler tråden:

"Det är heller inte tillåtet att ha flera olika användare. Skriver någon iallafall med flera användare utan en skälig förklaring till det kommer alla användare att få skrivförbud."

// Nathalie

Imasy
0

Men avslutar ni era två aktuella användare nu då?

Tänkte att om inte annat så blir det ju lite rörig med ytterligare en användare.

Samt med hänvisning till #1.

vekan
0

Opps, vi borde förstås ha läst skrivreglerna innan!! Oskyldig

Men ta bort kontot Nallebjornens. Och behåll våra användare vekan och MangoPeperoniOwner.

Förlåt för att vi bröt mot skrivreglerna, det ska inte hända igen!

Och det skulle verkligen vara tråkigt med skrivförbud för hamster.ifokus är en toppensajt! Gråter

UlrikaD
0

Kan vara lätt att missa, det är säkert ingen skada skedd. Så behåll ni er två vanliga nick men ni kan ju fortsätta att berätta om uppfödningen i den tråden som heter Nallebjörnens istället.

vekan
0

#4 Okej, vilken tur isf Glad

Sara87
0

Det är nog bara ni själva som kan ta bort Nallebjörnen-användaren tror jag.

MangoPeperoniOwner
0

ojj !! Jag har ju läst skrivreglerna men måste missat det. Förlåt!! Skäms jag ska ta bort medlemmen…

Imasy
0

Ingen fara på taket :)

Men som Sara säger, så är det bara ni som kan ta bort användaren :)

MangoPeperoniOwner
0

#8 Jappjapp :)

Nallebjornens
0

okej nu vet jag inte vart man trycker när man tar bort den. Hinner tyvärr inte just nu Obestämd   ..

Denna kommentar har tagits bort.
Sara87
0

#10 Klicka på Mina inställningar uppe till höger i rutan, välj Användarinställningar, sedan Avsluta konto.

vekan
0

Nu har jag tagit bort nallebjörn-kontot Flört

Imasy
0

Vad bra, då låser jag denna tråd nu då :)

Inlägget är låst för nya kommentarer