Hamster i hand!?
Får man lov att starta en liten bildtråd och efterlysa bilder på hamstrar i händer? *ler*
Guldisar såväl som dvärgisar! :)
Skriv gärna vilken ras också! :)

Här är Mirre runt 6 veckor gammal tror jag. En av de första ggrna hon gick i mina händer.
Här om veckan satt hon i min hand i mer än en kvart, har aldrig hänt förut. Vågade inte röra mej för de va så mysigt :)
Här är en till, fast där håller jag nog mer i henne :D

Vad mysigt det ser ut!! :D
I händerna på brorsdottern en kväll för några veckor sen :)

Här kommer Fred som hänger i min hand….
Luffa i min hand….

bebisgerbil i handen
En hel kull gerbiler i händerna….
Macy Grey i handen….
Silverdalens Varm Choklad i Nicolinas händer….(min Mimmi).
Nu ska jag inte bildbomba er mera…men dessa är enbart några av mina bilder.

Jooo! Fortsätt bildbomba, det är ju bara roligt! :)
Kan ta mera handbilder ikväll då…hihi….
Guuuuuud! Va söt!!!!! Kul, jag som just satt och åt after eight! =P
Ojdå! Jag glömde säga vem det var till.. Aja, det var menat till inlägg/svar nummer 12.
Ja visst är han söt min lilla After Eight :o))
Här kommer på en herre som stulit en bit av mitt hjärta: Ängshöjdens Drake, ska nog ställas ut längre fram….

Så fina bilder alla postar! :)
Här kommer en bild på dvärgisen i min hand. :)

Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com

gerbil i hand….

Jösses…. Livet är förunderligt. Så liten och söt!

Dvärghamsterbebis i handen :)

Oj så söt! Hur gammal är den på bilden? :)
Oj Kajsa, det var inte dåligt :o) över 2,5 år…. du har haft en mycket frisk hamster med andra ord och är bara att gratulera :o) Men det är alltid trist när de börjar "tackla av"
Ofta går det fort när det väl går utför, men hon kan piggna på sig ett par gånger än så det är för tidigt att "kasta in handduken" men njut av henne så länge ni kan.
Ja, hon har varit våran ögonsten och vi har skött henne bra, lilla gumman. Hon har haft ett bra liv! Vi köpte henne på en zooaffär, vi föll direkt.
Vi har ställt ut henne och det har gått bra och hon har fått fina omdömen. Det har varit en rolig tid med Jo-Jo.
#41 ja det är så man får se det, vara tacksam för den tid man fått med dem :o)
#42 Vi har fått en till hamster som heter Spöket, alias Cantadou. Långhårig, väldigt vacker. Ska ta kort på honom och lägga in. Imorgon hämtar vi en vacker tjej till honom, Vim heter hon. Jiippee, ska blir roligt. Min dotter Frida och jag vill gärna att det blir hamsterungar, så vi får se vad tiden utvisar. De har i alla fall båda stamtavla och är så fina.
Cantadou känner jag igen, Ängshöjdens Cantadou va? Vad har ni hittat för hona då? Vad har hon för färg?
Ja, det stämmer, han är så vacker och otroligt snäll och gosig. Vim heter den nya honan och är en creme från Betulas. Jag tror det blir bra. Vi har ju inte tänkt att starta någon avel i dagsläget, men roligt om det blir bra. Vi kankse ska PM:a varandra, vi verkar ha lite gemensamt! 
Cantadou är superfin! Han fanns ju hos Filurens….

Kommer här…Only Benni i Maries hand….

Hihi, vilken krulltott, supersöt :)
Benni såg jättefin ut :)
#48 FÖLL FÖR DIN BILD :)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Här kommer en liten söting från Ham_madam. Taget med min mobilkamera;)

å så söööt Nadia,s lilla Qof-Qourfe är där

Ehm.. Sara87, vill du hjälpa mig lägga upp den? Använder bara firefox för explorer går för segt på min dator..

ja det var en riktig liten sötbit! :P tur man har kamera i telefonen;)
åhhhhhh så söt ^^

Men gud vilka fina bilder Helena!! Helt underbara hamstrar var det på bilderna oxå! :D
// Nathalie
Jättefina bilder! tyckte om den bilden på #61.. hur söt som helst…

Vilka söta hamstrar helena=)
Astrid :)

små bebisar i min son Fredrik´s händer..
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Den här tråden har visst glömts bort ett tag, en stor PUTT! :)
#80 Vilken sööötis :)

Siste forsøk! Fint om administrator fjerner de mislykkede!
http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_24/22210000-22219999/640x480/22213957.jpg
Fint hvis noen ordner dette (og fjerner de mislykkede). Jeg har brukt samtlige varianter i Pixbox.se, og kopiert/klistret inn. Forstår ikke hvorfor det ikke funker - det er slik jeg gjør det i SHF..

Tror jag lyckades fixa till det Anne-Hedvig. Man måste klicka på länk-ikonen och klistra in texten där=) Annars hjälper det om du tar en fil från din dator, nästan lättare=)

Naaaww..
#92 ja hon är för go. Ofrivillig fotomodell blev hon när hon flyttade hit. matte kan inte få nog:)
#90 - Takk for hjelpen, Micki! Problemet er at det ser helt annerledes ut for meg som har Mac… Kan jeg bruke billedfiler direkte fra dataen?? (Trodde filene måtte være på nett).
#90. Aha - tror jeg skjønner det nå!

Här kommer en bild på Änghöjdens Ollie Below Zero "Ollie"
#94, 95 ja du kan lägga upp dom direkt från datan=)

#100 gu så söt!
#103 hehe ja visst är han :D han låg så jättelänge och jag tog ungefär 500 kort på honom då ;P
#100 Fy så söt.
#102 Nämen sicken smal rackare.. min lilla (stora) Peperoni är en liten tjockis numera.

åhh, vad jag ångrar att jag inte tog mer bilder på nusse, men han stog ju aldrig still så jag tyckte väl inte det var någon idé *snyft*

jag har försökt så gått det går att ta kort på Zamir i min hand men han rör sig för mycket det är lite jobbit i bland hihihihi

Den här tråden är rätt smockad med bilder nu, så jag har startat en ny tråd, fortsätt gärna i den. Låser bara den här, så ni kan fortfarande kika i den om ni vill :)
Hamster i hand, del 2