Hamster iFokus

Hamster

Etikett: minneslund
Läst 1264 ggr
Xantippa
0

Min Marshimaro som fick cancer idag:(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fick vi en gäst som skulle titta på våra djur. När vi gick in på mitt rum så tittade hon på min hamster Marshimaro och hon var vit med gula fläckar och vi har haft jätte kul och jätte mysigt till samans. Men när hon tittade och kände på hene så sa hon att hon inte var tjock utan hade fått cancer och när hon sa det blev jag ledsen direkt och började gråta. Men hon var ganska gammal men iallafal. Jag har haft henne i två år och det va därför blev jag så ledsen. SnyftGråterJag ville skriva detta för att det kanske kändes betre och det gör det nu, men jag är fortfarande jätte ledsen.Gråter

MickiRosa
0

Åh vad tråkigt att höra om din hamster :( inget skoj alls. men som du säger, hon är gammal, då kan det ju bli så. vad länge du har fått ha henne iaf. *tröstkram till dig från oss*

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

Nusse123
0

åh, stackare (både du och hon)Gråter

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

Anna-Helga
0

Stackars lilla gumman… Gråter Vet vad hon betydde för dig…

Kram!

Alexandra-S
0

Stackare!
Har ni avlivat henne? :(Gråter

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

chocomian
0

:( beklagar verkligen! Hoppas hon får somna in i lugn och ro :\

Anna-Helga
0

Hon har fått somna in. Ingen idé att låta henne lida. Det är baksidan av att ha djur tyvärr… Rynkar på näsan Nu har hon inte ont mer.

Englatassens
0

Massor av tröstekramar till dig Xantippa… du e stark å oegoistisk som lät henne gå vidare….Kyss

Sara87
0

Så tråkigt :( Sov gott lilla tösen.

Kram.

Xantippa
0

Tack alla som vet hur jag känner. Och jag uppskattar att ni svarat på det här för jag är fortfarande väldigt ledsen för det här. Hon betydde väldigt väldigt mycket för mig.

Kram Xantippa

Hamstertjej
0

Det är jättesynd att hon var tvungen att somna, jag vet hur gosig hon var och vad hon betydde för dig.Gråter

Puss och kram syrran

Mirzadancing
0

Så tråkigt ://

Nusse123
0

ja, verkligen

Mvh Maja

Imasy
0

Vad tråkigt Gråter

Djuren som lämnar oss är för alltid saknade, även om det känns lättare med tiden.

mocchino
0

Usch så tråkigt! :( Jag vet hur du känner dig! Jag har själv förlorat en kär hamster idag! Hon dog dock av sig själv av ålder. Men det gör det inte lättare för det!

// Nathalie

Nusse123
0

neej just precis

Mvh Maja