Yloras bebisar

Sötisar! Men snart försvinner nyansen av rosa ju och de blir riktiga skönheter!
Ser fram emot fler bilder!
Vilken bjässe som ligger överst på sista bilden, ska han, hon, mosa sin syskon? Hehe!

Jag vet, ser ut som han/hon precis har ätit ett av sina syskon. Men jag har kontroll-räknat dem, och ingen fattas.

vilken fin liten hög ^^ grattis…ser en sköldis där i högen med =)
Hihi, vad rolig du är!
Heter den Hulken? Hur som helst är de fina alla och stort grattis!

#12 Det finns två sköldisar i gänget, den ena lyckades bara ligga i botten av högen hela tiden. Han orkade väl inte flytta på Hulken.

Vilka söta små bamsingar!! Skoj att se dom.

Åh vilka söta små korvar! Grattis till de första gulingarna! 
Vilken härlig hög!! Ser en urläcker skp där… tippar redan nu på att hon e en silver skp!! Detta e ju en ren bb parning så d ljusa e förmodligen c/y bebbar… Grattis Ulrika!! Så choklader å gula bör ju resten vara, med el utan silver….

UlrikaD: naw vilka sötnosar.
Dom var helt bedårande fina tjejen.
Man blir lite sugen på att skaffa sig några hamstar också
Kram Mari

Å, de är jättefina knubbisarna! Då har du ju nästan lika många bebbar som vi har här hemma. 

#26 Men jag har delat upp antalet på tre kullar istället. Och ändå kommer jag inte upp i ditt bebis-antal.
Gött med många bebisar, fråga mig! 

Grattis till kullen! Åh, jag är helt nerkärad i den lilla som ligger i mitten i #20 & #21 

Vilka mysiga goseungar, och jag blir inte alls sugen på några fler hamstrar, hehe!!
#24 Är det en gul bandad? 

#31 Bandad är hon iallafall. 10 dagar gamla och i och med att jag är osäker på färgerna så skriver jag så här:
Bandad-hona
Skp-hona såklart
Ljusast gul-hona
Mörkast-hane
Mellan mörk-hona
Mellan mörk-hane

förslag på färger …
cy bandad hona
pearl hona
choklad hane
cy hona
cy hane
kramen nooomie OBS! detta är bara en tanke på vad det kan vara med tanke på föräldrarna .

åh vad söta dom är=)

#47 Hur kan de bli annat med en sådan ljuvlig mamma?!
Superfina, och väldigt bra foton med!
Farligt söta ungar
hoppas dom kommer till bra hemma allihop =)

Men gud vilka små sötingar!! 
// Nathalie

Just adorable! :D
Haha… jag skrattar å fnissar högt åt dina roliga kommentarer till fotona… å d stämmer så bra!!
#39.. denna flicka blir nog superhäftig!!
#46… bland den sötaste bilden jag sett… h*n sitter på gumpen precis som en människobebis…

Den som sitter på rumpan är ju en hona. MEN om man tittar på ölmage-stilen så funderar jag ju på om jag könsbestämt fel. Borde ju helt klart vara en kille.
Haha, känner mig lite dum nu men har aldrig fattat riktigt vad skp betyder? Något med fläckar? :o

#55 Skp betyder sköldpadd, så ja=)
#54.. ja d e svårt å se om d e en skp el bandad… men kolla "fingrarna"… helt underbar bild som säger så mycket…

wow, vilken fin skp du fick där=)
ska skp,n stanna?

Väljer just mellan skp, cy-honan eller pippi-gula honan. Kan inte välja ju. Men egentligen är det ju dumt att behålla skp-tjejen. För hon är väldigt lik min Winifred och hon är ju Winifreds morbrors barn. Klurigt det här ju.
#64 Intresserad?
#59 Fyndigt :D
Jättesöta, spec skp :)

Najje, så grymt söt!

Domm där småpaddorna är för goa,,;)

aaaaaa det är u cy där ….guuud vad jag komemr upp till dig nästa helg,,obs pojkens födelsedag ….öhhh söndag kanske ??

#82 Tänkte säga att jag lagt upp bilder på pojken men du hann se dem först.
Han fyller "vecka" på fredagen så söndag funkar bra. Choklad-brorsan flyttar på söndagen också. Men vad är det för färg på den bandade tjejen? Hon kan ju inte bara vara gul bandad, hon ser ju mer ut som sin pappa. Nån pearl variant?

Dom e sååå fina allihopa.
Grymt fina bebbar :)
Ååå så fina å stora d har blivit!! Vilken blir d som stannar nu då??
jag blir bara mer å mer sugen på skp,n.
säg att hon är tingad så jag kan börja glömma henne.

Tänkte jag faktiskt skulle ta och bestämma mig till på fredag då de är 4v. Skitsvårt, vill behålla hela gänget ju!
Men vill även behålla ur Silvers kull så jag måste verkligen fundera ordentligt. Det är bara choklad-hanen och Cy-hanen som är tingade ännu. Nu har de fått namn också
:
Choklad skp/vit hona-Cookies´n cream
Gul hona-Lemondrops
Cy hona-Gingersnaps
Cy bandad hona-Tootsieroll
Cy hane-Butterscotch
Choklad hane-Fudge

Ska väl inte sticka under stolen med att en liten Lemondrops nog jätte gärna skulle vilja flytta hem till mig! :O
Du ville inte byta ett stycke ds hane mot gul hona?! ;P *haha*
// Nathalie

#89 Har ju redan en ds hane som sitter och väntar på mig i Stockholm ju. Vem försöker du bli av med?

#90 Ett stycke mosaic hane, dvs Rebell.. ;P Kommer ju att få hem hans bror som jag själv fött upp plus att jag har ju redan hans pappa här hemma.. :P Så han är väl farbror till den du ska få hem?! :P
// Nathalie

Bör vara farbror, Russin är pappan till min kille.

åå va fina bebisar!
Hoppas alla får fina hem ;)
Jättefina fluffbollar!! Vilken stannar hos dig??

Allihopa!!
Underbara fluffisar :)
choklad (?) skp/vita pluttan är ju supersöt!
Guud vad söta!! :D

#106, 107 Japp, choklad skp/vit. Och supersöt!!

Idag kom choklad-pojkens blivande matte och hälsade på. Hon fick ju inte ta med sin pojke hem ännu men hon fick säga oh och ah lite iallafall. Tur att hon tyckte om honom!

fiiina!

Och så var lilla Gingersnaps såld och ska flytta till sitt nya hem i nästa vecka.

Imorgon flyttar pojkarna hemifrån. Usch, är det för sent att ringa till alla som tingat och säga att man ändrat sig tro?

#112 Ja säg att du äntligen fått grannen vräkt och att du ska bygga ut! :D Och då får alla stanna!! :D :D
Hmm undra om man kan hyra kvarterslokalen dygnet runt året runt.. ;P Det skulle ju vara en idé! *haha*
// Nathalie

Lysande plan!! Har du någon som gör dem självförsörjande också så är jag helt med!

#114 Jag ska börja tillverka ett piller.. *gnuggar händerna som värsta boven*
// Nathalie

Åh! Vilka söte små lurvisar :D Köpte en liten Ch/skp nyss.. De är ju så fina ;)
#46 Vilken go' mage man har då! ;D

Dagen innan julafton flyttade Lemondrops hemifrån och idag flyttade även Tootsieroll. Så det betyder att alla i den här kullen har fått nya hem. Cookie och Ginger stannar ju här som var bestämt.
Tycker en sak är lite lustig, när det har varit barn som ska ha hamstern så är det alltid pappa som varit med och hämtat, aldrig mamman. Undrar varför det är så? De som kom idag hade kört bil från Halmstad för lilla Tootsies skull och tjejen var så glad i henne. Härligt att se!

guud så söta, men hur gör man så man inte behöver, klicka för att se bilden??

ok
tack

#121 Men det går att lägga in bilden direkt i inlägget utan att var med iFokus plus. Sök uppe i sök på sajten, finns en tidigare tråd om det och hur man gör.
Sorry, OT Ulrika!
Å så fina dina bebbar är, smälter som smör i solsken…
Sätter på mig
, annars vet man inte hur det går!
Pussa på dem från oss!

Kajsa08: Det är lugnt. Men du kan slappna av, som jag skrev tidigare i tråden så har alla som letade nya hem flyttat nu.
# Så skönt! 

Det var ju bra, men det kanske inte hörde hemma i den här tråden.