beställa hamsterartiklar?
vilka hemsidor är bra och billiga om man ska beställa hamstersaker? typ hamsterbur eller ja bara vanliga tillbehör? :)
MVH Johanna
Medarbetare på Hundar.ifokus
grand prix
Titta under "Länkar" här på sajten så kanske du hittar något :)
#1 & 2 tack ;D
Då jag tycker vi har ett relativt kasst utbud här i stan så har jag funderat på närbutik. Tyvärr så brukar portot gå på samma summa som det man beställer för, så ska jag beställa nån gång så ska det vara rejält med grejor alt sambeställa, inte ett par saker för ca 60-70 kr och sedan en frakt på det på ca 100 kr.
#4, mm, jag känner samma sak som du.. hittade några billiga tunnlar och små gömställen.. men ja som du skrev så blev frakten lika dyr :S
Jag har beställt både från pwss.se och zoosajten.se och är jättenöjd med dem ^^ Brukar få sakerna dagen efter om man beställer ganska tidigt.
grand prix är inte att lita på.
#7 Håller med dig, skickade ett mail med en fråga för ca. 3 veckor sedan och har fortfarande inte fått svar, beställde en sak och efter 3 dagar var den ännu inte behandlad så jag skulle avbeställa den. Ringde, dom bad mig ringa ett annat nummer och sen bad de mig att maila. så jag skickade iväg ett mail. 2 dagar senare så hade den inte alls blivit avbeställd, och jag vart tvungen å ringa igen. Då blev den tillslut avbeställd.
Tycker grand prix sköter sina saker ganska dåligt och har långsamma leveranstider.
#8 ja VÄLDIGT långa leveranstider faktiskt..
smådjurshagen kunde inte komma fören i maj eller april typ :/
sånt är synd..
#9 Haha, jag beställde också en smådjurshage. när jag loggade in 2 dagar efter att ha avbeställd den (skulle beställa från pwss istället fastän dom var dyrare, men de har snabba leveranstider om de har varan på lager) så fick jag panik när det visades att den var packad. så då ringde jag och fick snacka med killen som jag uppfattade det, skulle skicka iväg min order. och han avbeställde den (:
Så det fixade sig ju tillslut iaf..
#10 uh vilken tur (;

Varning för Grand Prix jag beställde där i från i maj och betalade jag saknar 2 burar som jag inte fått samt 1 nosgrimma till hunden beställ inte där i från finns många andra bra
Zoosaitjten
nämen har du inte fått sakerna ännu.
nu blir jag putt på dom.
fick du pengarna åter då?
#12, det är ju ändå mycket pengar dom lurat dig på! om du nu inte fått tillbaka pengarna.. har du kontaktat dem?

OT Och guud vad jag läste trådnamnet fel
Läste nämligen "Beställa hamstertestiklar?" 
#15 hahahahahahaha :P ja det var liiite fel :P haha

Inte hört ett ljud från Grandprix
men va knäppt:s ja har beställt massor från grand prix å alltid fått allt….men de e klart ja har alltid tagit faktura. då förlorar man ju inget om de inte kommer. men de är väl olika men ja har alltid fått allt från grand prix..:)
ja har betalat i förväg oxå å alltid fått allt…har köpt alla mina 10burar till hamstrarna därifrån.

var bor du??

jag vet nämligen en billig och bra affär men jag tror inte det går å beställa från den såå… var bor du??????
#21, jag bor i skåne :) om du menade mig? i Ystad. alltså längst ner i mitten av skåne.

åh, då vet jag inte
Jag har bara beställt ifrån Grand-Prix en gång, och jag måste väl säga att jag tyckte leverans tiden var lite väl lång för en vara som fanns i lager (2 veckors väntan), men annars så var allting bara bra med min beställning iaf.
Om jag minns rätt så betalade jag i förskott, och detta var väl ca 2½ år sedan.