guling
hon har vuxit till sej nu min eget uppfödda rex.
med sorg i hjärtat så flyttar hon på fredag.
måste man dra ner så måste man avstå även ifrån de som står en närmare hjärtat.
tyvärr blir det ju så när man har flera att vissa står en ngt närmare än andra fast jag älskar alla mina djur.
vet ju att hon får det bra så jag får glädjas av det.
Den hamstern är inte gul visserligen gulbaserad men inte gul. en gul hamster har vita halvmånar och det ser denna inte ut att ha…
Ja… skulle snarare säga ?/yellow….. är ögonen bruna el svarta??
black yellow då
vad ni är petiga, skrev ju guling måste det vara så ordagrant alltid.
tänkte först skriva kines då de kallas gula men då hade ingen fattat.
måste väl lägga in några smilysar annars tror ni väl jag är sur å så får jag för det med 

… ja det var ju synd att du uppfattade oss som petiga.. vi försöker ju bara att hjälpa….

jag fattar vad du menar eva ;) en gulbaserad sak=en guling
men vi är så vana här på sajten att hjälpa till med färger så jag antar att det blir lite på automatik att man får färgförslag-färghjälp även om man inte behöver det ;) hihi. Hjälpsamma HIF 
Men det är ju bra det med, för det är ju faktiskt inte alla på hif som kan allt om färger å så, och de kanske hade trott då att denna hamster var gul bara.
Fin hamster btw=)

jättefin tjej Eva 
söting 

Nej vad tråkigt att tösan ska flytta.. :( Var ju nära på att sno henne själv.. Men ska ju inte ha korthår.. Och jag vart ju mer kär i hennes bror! 
#1 & #2 Jag tyckte att hon såg ut att vara brunögd. Och alla (lr ja d jag såg iaf) hennes syskon var bb-baserade så hon borde vara chocolate/yellow. :)
// Nathalie
två i kullen har svarta ögon.
som små såg det ut som om alla hade bruna ögon men nu har som sagt två svarta.el så är det så otroligt mörkt brunt att det ser svart ut.
hon ska ju gå i aveln så vi får väl se om hon är black el choklad.
är hon choklad då gråter jag blod över att jag inte har möjligheten att behålla just henne.
brodern flyttar på söndag så sen är bara rosten kvar, hon är brunögd fortfarande likaså brodern.
Hon är underbar och hon kommer få det bästa!
Bara hon tar sig hit nångång! Kram kram!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Coolt med en c/y rexa!!!
Ja, visst är väl det lite spännande!
Hihi!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua