Sov gott lilla Beda.
Många männsikor tänker tänk att en så värdslig sak för 60 spänn kan betyda så mycket!?! Det är väll bara att köpa en ny. Nej nej nej även det minsta och billigaste kan betyda mest. Min lilla Beda. jag fick ha henne för exakt 1 år sedan eller 394 dagar fick hon springa runt i sina blå tunnlar i sin bor hemma hos mej. Ja det är nog inte alla hamstrar som varit med om så mycket, varit ute och lekt i lekparken och på grästmattan, besökt Norge efter 4 timmar i bil, bilivt biten av en katt och sedan fått gå med omplåstrat ben 1 månad. - Ja lilla kritvita som aldrig blev silvergrå som djuraffären lovade var stark.
Det som skrämmer mig lite att om jag nån gång skulle skaffa en ny hamster är jag rädd för att den inte skulle bli lika tam. Jag har aldrig haft en hamster eller likanade gngardjur förut, ändå har jag fått beröm för att jag fått henne så tam, det var inga problem att släppa henne på golvet, hon försvann inte. Hon sökte uppmärksamhet genom att ganga på burdörren
-Hallå här är jag, ta upp mej!!!
Så efter jag varit borta och arbetat en vecka igen, mamma har passat henne under mina jobb perioder. Mamma har för övrigt kommit över sin "råttfotfobi" tack vare Beda. Iallafall berättade hon att hon inte sett till henne på två dagar, och mycke riktigt där låg hon inbeddad i sin röda vadd i sitt lilla stockhus, och sov med själen uppe i himmlen. Lilla knytet mitt.
Åh din berättelse fick mig nästan att börja gråta. Sov gott lilla Beda
Å, vilken historia om lilla Beda, ni verkar ha haft det hur gott som helst tillsammans. Hon har haft ett gott liv och nu vilar hon tillsammans med de andra hamstrarna i hamsterhimlen. Sänder en puss till Beda!

Beklagar sorgen. Om du fick Beda så tam så har du alla chanser i världen att få nästa hamster lika tam. Det är helt upp till ägaren. Och du verkar ha ett jättebra förhållande till djur så jag tror att vad för djur du än skaffar dig i framtiden kommer att bli bra.
Sov gott lilla Beda.
*tröstkramar*

Vad sorgligt. Blir alldeles tårögd.
Vila i frid lilla Beda.
Tröstkramar till dig.

kram…vad fint du skrev…noomie
Klump i halsen här. Vilken fin berättelse, vilket fint liv hon hade.
Sov gott Beda. Kramar till matte…
ååh… Vad fint du skrev!
Beda hade ett jättelyckligt liv med dig :')
*tröstkram*

*snyft*

sov sött lilla hamster
Åh, så sorgligt
Jag säger som #8 att hon måste ha haft ett jättefint liv med dig 
Vila i fred Beda

Vila i frid Beda. 
Berättelsen gjorde mig tårögd..