Letar efter "min" uppfödare.
Det är så att jag var på utställningen i Kallhäll för 2 veckor sedan och köpte mig en jättesöt liten pojkhamster :)
Problemet är bara att uppfödaren sa att hon skulle skicka en stamtavla till mig (lämnade adress osv) men har inte gjort det än :P Kan ju ha många anledningar till det men skulle ju vara kul å veta var min hamster kom ifrån ^^
Har (självklart) tappat bort den lilla lappen jag fick av henne med hennes kontaktuppgifter, fattar inte vart den tagit vägen..
Den enda infon jag har var väl att det var en tjej i min ålder (17år) som hette Jennifer (tror jag), och alla hamsterbebisar i den kullen hade namn som började på I. Tex. min hamster hette Izidor och han var registrerad som Caramell, mamman tyckte jag såg ut som nf, och det var 2 pojkar i kullen (min och en nf) resten var tjejer. Det var också enda stora kullen där med sin mamma i "säljes-rummet"
Någon som har någon aning om vart denna tjej kan befinna sig och/eller hur jag kan kontakta henne? ^^ Eftersom vissa av er brukar gå på utställningar ofta så kanske någon här känner henne.
På bilden är det min hamster och brorsan.
Tack på förhand!
Jag känner henne!! Pm:ar hennes mailadress till dig!!
Tackar så mycket för hjälpen ^^
att du inte fått stamtavlan än kan bero på flera saker bla så skrivs de ut när registratorn har tid, på hennes fritid, är det många som kommer in så kan det ta ett tag innan uppfödaren får dom å kan i sin tur posta till köparna.
du får nog din snart ska du se 
söt hamster du köpt.