Madigan bebbar! :D
I söndags när jag kom hem så låg det en massa rosa knyten och väntade på mig! :D Dom föddes i lördags av en väldigt stolt Madigan, rost umb bandad satin/rex, till mamma och Cheesecake, koppar, till pappa!
Denna kullen är väldigt speciell för mig då jag har fött upp både mamman och pappan! :D Så detta blir min första kull där både mor och far kommer från mig! Så nu hoppas vi på snyggingar så jag slipper skämmas! *haha* Nej då alla är lika fina hur fula dom än blir! Jag är stolt som en tupp oavsett! :D
7st ser det ut att ligga där i högen! :) Jag hoppas på en eller åtminstonde två cremebaserade, gärna bö sobel lr koppar med lr utan satinet.. ;) Gärna rex också! Det skulle vara kul! Men en liten rost sitter inte helt fel det heller.. :) Jag kommer nog hitta nån att behålla.. ;) Hela kullen blir ju rostbaserad så allt som inte blir choklad eller champagne är av intresse att behålla! ;P
Bilden är tagen i söndags när jag kom hem! :) Tyvärr lite suddig men jag hade ju knappt nå batteri kvar efter en hel dag hos Eva.. *haha* :P Men har laddat och har nya bilder i kameran.. :)
// Nathalie
Men vad kul, grattis! 

grattis!
grattis:)

Det ska bli spännande att följa denhär kullen med. Du kommer väll lägga ut bilder eftersom? ;)
- Ellen
errare humanumest ignoscere divinum.
jaha så nu får jag skulden för den suddiga bilden 
hoppas det är laddat tills imorgon så du kan fota nykomlingen 
Oooo äntligen får du guldbebbar vännen!!!
GRATTIS!!!

Bebiskorvar! :D
Titta han till vänster, ser ut som han säger "Matte, pussa mig!"
Haha xD
Grattis till bebisarna Nathalie! :D

Vart bort du? :) ska dom säljas? ;)
- Ellen

Tackar tackar! :D
#5 Ja jag skyller på dig! *haha* :P
#8 Jag bor i Knivsta utanför Uppsala. De som ej ska behållas kommer att säljas ja.. :)
// Nathalie

gud vilka söta:D
- Ellen

Kan man få beställa en b.ö sobel eller koppar med rex och gärna satin också?

#14 Jag har försökt! Koppar ser det inte ut att bli några då alla ser ut att vara bö.. Men förhoppningsvis kommer det åtminstonde en liten bö sobel till mig! Gärna med satin! :P Jag har gett henne några beställningslappar men hon verkar inte riktigt ha läst dom.. :S
Men hon är en duktig mamma iaf! Och det är ju iaf positivt för att det beställde jag också! Att hon skulle ta bra hand om sina.. ;)
// Nathalie

Det är ju huvudsaken. Men du kanske kan viska lite diskret i hennes öra att en till b.ö sobel är beställd då.

#16 Det är den tredje isf.. ;) Ska försöka bearbeta henne lite! Annars får jag måla om en av chokladerna! :P *haha* För det ser det ut att vara några.. :P
*haha* Jag målar dit lite ögonringar och sen får jag jätte mkt beröm på vilka fina mörka bö soblar jag har fått! *haha* :D
// Nathalie
synd de är lh ,choklad vill jag ju ha med kh.
sötisar.
ska bli kul å få se sånadär ulliga gulliga bilder sen

#18 Jag kan klippa dom! ;D *haha*
// Nathalie
nä jag vill ha äkta kh

#20 Vad bråkig du är då! *haha* :P
// Nathalie

Lite nya bilder från igår! :)
Har kollat lite på dom idag och det ser ut att ligga följande i högen:
Bö sobel hane (ämmel minst i kullen)
Bö sobel hane (bland d största i kullen)
Bö sobel bandad ev hona
Bö sobel bandad ev hona
Rost umb hona ev satin
Rost umb bandad hona satin
Choklad bandad hona satin
Är inte helt hundra än utan låter det gå några dagar till men var för nyfiken för att låta bli! :P Mamma Madigan är så snäll så snäll! :) Tror nog jag redan bestämt mig för vilken som får stanna! :P Ev blir det två som får stanna! ;P En hona och en hane.. Nån som kan gissa vilka?! *thihi* :P
// Nathalie

Så söta
Ååå grattis i massor vännen!! Nu fick du b.ö soblar så du teg!!! Hihi

#26 Och jag som trodde det låg en massa choklad där! :P *thihi* Me happy ;P
Kanske man börja fundera ut ett namn tema till dom! :P Hjälp?
// Nathalie
Grattis, ursöta! :)
Vilka sötnosar! Grattis. =0)

åhhh vad fina ^^ se där du får ju med dom dära soblarna 
grattis =)=)=)=)

#30 Ja jag fick mig några stycken! :D En av de bandade verkar dessutom vara satin! ;D Men inte en endaste av dessa är honor.. :(
// Nathalie

Grattis till kullen så här lite efter ! :) Det där med att måla till ögonringar var ju smart, varför har ingen kommit på det tidigare?? 
grattis :) jättegölliga :)

#32 Ja det undrar jag med! Det var ju en kalasbra idé juh! :D *haha*
#33 Tackar! :D
Ska se om jag kanske kan fixa lite nya bilder ikväll på gullungarna. :)
// Nathalie