ungar på g intresse?
Kommer att komma ungar snart om ca två veckor. mamman är dove pappan creme satin. Tänkte bara kolla om de finns nå intresse. Dom finns i Borlänge. Ville kolla för skojs skull:) Ingen stamtavla.
ligger borlänge inom stockholm?
Nej, Borlänge ligger i Dalarna
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Hehehehe, förlåt att jag skrattar så jag trillar av stolen, men där kläckte du en groda som bekräftade mina förutfattade meningar om stockholmare och att de inte hittar utanför slussarna ;D
Borlänge ligger i Dalarna, men transport går nog säkert att ordna ska du se ;)
Fast TS har bytt nick nu till elvissspringsteen1 
Vill inte stå med pekpinne… men frågar ödmjukt varför du gjort den parningen? D e ju inte önskvärt att para en svartbaserad med en crembaserad… (läs gärna i tråden Laban!)
#3 haha… jadu jag suger på geografi 
önskvärt varför inte? aja nu är det iaf 3st ungar kvar till salu, vart 2 (antagligen offwhite) 2 silverdove å 1 creme satin.
dom två offwhite e inte till salu kanske ja ska säga då oxå:) dom andra 3finns kvar:)
#8 Det är inte silverdove, det är silversobel
dove har röda ögon och saknar ögonringar, sobel har svarta ögon och ögonringar - precis som på bilden

Det är inte önskvärt då doven får helt enkelt " dålig" färg rent genetiskt. Och att cremen " maskar" svart dvs blir inte särskilt bra cremar heller…jag som uppfödare som avlar på svart/dove vill inte ha ha in creme på de färgerna helt enkelt…det beror ju på dig iofs vad dina mål är för avel och med kullen.
mvh noomie
okey
Jag tror vi kom fram till att mamman är inte dove utan silversobel, om jag inte har missuppfattat TS. Och pappan till kullen är creme.

obs sorry =) då är parningen jättebra jue ;P
hehe okey va bra:D de e ja som e kass på färger…

Jag är kanske intresserad :) Hur mycket ska du ha för en hona? Om det finns en hona kvar alltså :)
det finns en offwhite tjej kvar:) 100kr sen finns de 2silversobel pojkar kvar:)
nu finns det två silversobel pojkar kvar bara.