Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 1043 ggr
volvo850
0

ungar på g intresse?

Kommer att komma ungar snart om ca två veckor. mamman är dove pappan creme satin. Tänkte bara kolla om de finns nå intresse. Dom finns i Borlänge. Ville kolla för skojs skull:) Ingen stamtavla.

Bulba
0

ligger borlänge inom stockholm?

gulzebra
0

Nej, Borlänge ligger i Dalarna

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Imasy
0

Hehehehe, förlåt att jag skrattar så jag trillar av stolen, men där kläckte du en groda som bekräftade mina förutfattade meningar om stockholmare och att de inte hittar utanför slussarna ;D

Borlänge ligger i Dalarna, men transport går nog säkert att ordna ska du se ;)

Fast TS har bytt nick nu till elvissspringsteen1  Glad

Englatassens
0

Vill inte stå med pekpinne… men frågar ödmjukt varför du gjort den parningen? D e ju inte önskvärt att para en svartbaserad med en crembaserad… (läs gärna i tråden Laban!)

Bulba
0

#3 haha… jadu jag suger på geografi Cool

elvissspringsteen1
0

önskvärt varför inte? aja nu är det iaf 3st ungar kvar till salu, vart 2 (antagligen offwhite) 2 silverdove å 1 creme satin.

elvissspringsteen1
0

dom två offwhite e inte till salu kanske ja ska säga då oxå:) dom andra 3finns kvar:)

elvissspringsteen1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här är dom:)

emlas
0

#8 Det är inte silverdove, det är silversobel

dove har röda ögon och saknar ögonringar, sobel har svarta ögon och ögonringar - precis som på bilden

novas-hamster
0

Det är inte önskvärt då doven får helt enkelt " dålig" färg rent genetiskt. Och att cremen " maskar" svart dvs blir inte särskilt bra cremar heller…jag som uppfödare som avlar på svart/dove vill inte ha ha in creme på de färgerna helt enkelt…det beror ju på dig iofs vad dina mål är för avel och med kullen.

mvh noomie

elvissspringsteen1
0

okey

Imasy
0

Jag tror vi kom fram till att mamman är inte dove utan silversobel, om jag inte har missuppfattat TS. Och pappan till kullen är creme.

novas-hamster
0

obs sorry =) då är parningen jättebra jue ;P

elvissspringsteen1
0

hehe okey va bra:D de e ja som e kass på färger…

ElinLiitah
0

Jag är kanske intresserad :) Hur mycket ska du ha för en hona? Om det finns en hona kvar alltså :)

elvissspringsteen1
0

det finns en offwhite tjej kvar:) 100kr sen finns de 2silversobel pojkar kvar:)

elvissspringsteen1
0

nu finns det två silversobel pojkar kvar bara.