Min campbell "Bugg"
Hehe, tuff teckning han har. Söt!
#3 Tack så mycket, tycker likadant som du tuff teckning
Vilken snygging :)
en riktig sötnöt
älskar mottled hamstrar sååå fina 

Vad roligt att du blev nöjd med honom! 

Åh vad fin han är. Bra teckning med=)
Tack allihopa, är helnöjd med honom han har verkligen ett undertbart temperament,
Tack Evelina för ett kanon djur många + till dig
Hmm på bilderna här ser han inte blck ut, snarare Blue? Kan ju vara fotona i sig med… Men söt är han!
Lotta

På den bilden är han blck mottled och det var det som jag ville få fram att så ska de se ut i grundfärgen. på bilderna som TS lagt in ser hamstern inte black ut. Teckningen är fint fördelad tycker jag :)
ser nu också att han inte ser så Balck ut men han ser ut som på den bilden viEriksson visar.
Den kameran ljusar upp bilderna alldeles för mycket, ska försöka ta bättre ikväll eller imorgon kväll
Geishas, du kan få se honom på utställningen i januari(har jag för mig första utställningen skulle vara) om du vill …
visar en bild till där han ser mer svart ut tycker jag, vad tycker nu andra?

OK, vad bra då… att han är black för annars kommer jag o snor tillbaka han :) för en blue har jag inte fått förut :) hehe
Åhh vilken snygging! :D

vilken schysst teckning!!! LIKE IT!
Ja det ska bli spännand eatt se honom, på den senaste bilden ser man faktist att han är black, roligt eftersom det var det du köpte ;)
Jag fick en kull här idag där det troligen kommer Black i, mamman är Black mottled och pappan är argente. I kullen är det både svartögda och rödögda bebisar och för tillfället är de 6 st i antal.
Men som sagt ska bli väldigt intressant att se honom, jag har en kullsyster till honom här hemma!
Lotta
Grattis :) Så söt han är, teckningen är ju för cool :)

#21 Vilken underbar bild! :D
// Nathalie
#22 ja visst är den , skratta lite när jag såg den, men han ser ju ut som lejonkungen, har väl tittat på filmen Lejonkungen hemma hos viEriksson .. :P

åh så söt! verkligen jättefin=)
vilken underbar liten Bugg!!!

#21 haha, ja ser verkligen så ut :)
vilken söting

Men gud en sån liten sötnos!

haha, jadu. Inte vad jag vet… :)
Riktigt fin, en av de finaste Campbells jag sett hittills ;D
Nej gud vilken söt liten hamster! :D
Tack ….
nonisaga, Westis, Lovizaa och Sara87 (enligt mig är han den finaste campbellen jag sett, men det är ju såklart :P )
#31 det är nog så att mamma Päron har hört Lejonkungen musiken någon gång eller hennes föräldrar och så har dom berättat till henne och så vidare till sina bebbisar ;D