Brean kullen..

br kommer från mor britta och ean från pappa dean=brean.
vilka bra å söta bilder.
kan tillägga att fröken är till salu.

#4 Så var det ju! Jag läste ju först Bean kullen och tänkte på Mr. Bean! :D *haha* Minnet är bra men kort! ;P
Det kommer flera bilder.. Individuella bilder på alla.. ;P
// Nathalie

Ojj vad mörk den sista bilden vart när jag förminska den.. Förhoppningsvis ser ni trots det att det är en hamster iaf! :P *thihi*
// Nathalie
en av de svarta stannar.
men är ju kär i nf-arna också ,tyvärr lh å jag ska ju egentligen inte ha lh hade jag tänkt, försöker ju dra ner på lh-ren.

nämen ååh! vad fina ungar du lyckats med eva=) å sicken söting du fick tag i natalie=)

#13 Nej nej nej! Här togs det ingen.. Jag föll för två andra varav en kommer att komma hit på torsdag! Så utöver den som Eva ska behålla så är alla i denna kullen till salu! Dvs nf satinen, nf och en av de svarta är till salu! Jag vart mest sugen på den utan satinet faktiskt.. :P Men man ska ju ha plats också.. Tyvärr.. :P
Om jag inte missminner mig så är det allas våran egna Sajtvärd som är "mormor" till denna kullen! Var väl Britta Bricanyl som är mamma har jag för mig?! :)
// Nathalie

#14 jaha, så det blev inte din? men hon blir nog såld snabbt då. yybersööt!
Åh, jag har inte fattat att detta var Brittas kull :)
Ingen av er som har bilder på Britta heller? Vore så skoj att se hur hon ser ut idag :)

Haha, ni får väl satsa på en close-up på Britta vid ett senare tillfälle då ;)
Har inte sett henne sedan hon flyttade i våras.
åh så fin hon är ;)
Men har hon blivit ljusare i färgen? Minns henne som mörkare, men det kanske bara är ljuset som luras?