sover/kissar/bajsar
min hamster sover, kissar och bajsar i huset. är det konstigt? när jag städar buren vilket det brukar bli 2 ggr i veckan för min mamma är allergisk, så är det inget kiss eller bajs i övriga buren. bara i huset…
är det verkligen bra för hamstern att sova i samma hus som det luktar kiss och bajs?!
hur kan man göra för att bli av med det beteendet?
Medarbetare på Hundar.ifokus
hur gammal e hon?
ingen aning. men kankse typ 2-3 månader?! inte över 5 månader iallafall
Medarbetare på Hundar.ifokus
Sådär är några av mina också, jättesnuskigt tycker jag.
iof så underlättar det ju förvisso städningen, då buren håller sig fräschare längre, och det bara är att byta i boet.
jag vet inte riktigt men snart kanske hon slutar med att göra det, jag gissar men det låter inge kul iaf. lycka till med att få henne och inte göra det
de vill få in sin lukt i huset, för att markera att det är deras hus. i det fria så var "huset indelat i tre kammare. en bo, en mat (matföråd), en för toa.
Mvh
Mig

har du en sandlåda så brukar dom tycka om att gå på den.

Vår Thomas höll på så ett bra tag, men sedan han fick en gammal t-shirt att bädda med istället för papper så har han slutat. "peppar peppar" nu kissarhan snällt i sin toa, som är parkerad precis utanför huset… snacka om lat!
har några få av mina som ibland råkar släppa några pluttar i husen. Men då kastar dem ut tollarna utanför "dörren" :P hahah! renliga xD