En bomb med bortgång :(
Hejsan alla ledsna!
Det verkar som om många mister sina djur just nu, varför? Ålder? Sjukdom? Otur? Ödet?
Tycker jag läser här varje dag om nya djur som gått bort.. man blir ju så ledsen :(
Förlorade ju själv mitt ena marsvin och gråter fortfarande över det.
Såå tråkig period det är nu..
**Ville bara säga till er alla som mist sina djur de senaste dagarna att jag tänker och lider med er<3 Stor varm kram till er alla <3
**
Tänk att samma sak tänkte jag i morse, att det är många djur som har gått bort den senaste tiden :(
Det är faktiskt konstigt.. tycker jag.
Men det var såhär inne på hittekatter i en period också. Många katter hade fallit offer för trafikolyckor på ett par veckor bara. Någon hade fått somna pga sjukdom.
Kanske det går i perioder?
Jag tror att det bara är en slump/ett olyckligt sammanträffande. Beror nog inte på nå särskligt, vore ju märkligt :P
Jättetråkigt är det hur som helst att förlora sina djur. Sänder kramar till ni som mist era pälsklingar på sistone!
Jag satt också och tänkte på att det är väldigt många "R.I.P"-trådar just nu.. :S Jättetråkigt att behöva förlora sina hjärtevänner, det gör så ont.
Kan hända att det är lite ström också om man säger så. Det kanske inte är fler än innan, men börjar en skriva RIP-trådar så följer folk gärna efter och gör samma sak när deras djur dör liksom… Kanske. Bara en tanke.
Själv har jag en sån där bomb här hemma. Har nyligen mist två zebrafinkar, i helgen ska en råtta avlivas och jag har flera gamla råttor och möss som kan kola när som helst. Men där får jag skylla mig själv som har många djur i liknande åldrar… Ingen drabbad hamster iaf. Äldsta är 1½ så hon lever nog ett tag till :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#6 Tänkte faktiskt bland annat på dina två zebror när jag tänkte på detta. :( så tråkigt..

Ja, jag har oxå sett det. Så sorgligt :(
Stor varm kram till er som nyligen mist sitt djur, jag lider med er <3
Det måste ju bara var ödet tyvärr. 
Hälsar alla andra som nyss blivit av med sina älsklingar.
jag kommer ha sk naturlig bortgång här ett tag framöver då jag har flera som är över 1,5år nu.
kan ju kanske vara så att vissa djur ger upp nu när det är mörkare årstid ,annan inomhus luft å temperatur. de kanske inte klarar den omställningen när de är äldre.