Bebisar, inga bebisar, bebisar, inga...
japp, det var frågan det, bli´re nå bebisar eller inte?
jag har två bråkiga damer här som inte vill ställa upp till sina villiga kavalierer :/
Så vi får se vad det blir av det här.

Sickna bråkiga sötnosar.
Mmmmm, och så ör det ombytta roller också. De har liksom inte fattat att det är hanarna som ska kliva upp på dem och inte tvärt om ;D
Hahaha, gud så roligt, om man får säga så! Envisa brudar som håller på sin integritet verkligen. Hoppas de tänker om. 
jag har gett upp >_<
Blev inge mer gjort idag heller *suck*
*suck* det här är ju stört omöjligt >_<
Höll på och grejade med dem hela dagen igår, men inga heta känslor där inte.
Även idag har jag försökt sedan i morse, men det är ju inte direkt så gnistorna slår :/
#7 Du har väl testat sent på kvällen antar jag, det är ju bästa tidpunkten. Haha, jag antar att du provat allt som står i din makt? 
jag har provat alla tider på dygnet förutom mellan 02-07, för då behövde jag sova en stund.
Den här tilltänkta pappan har fått så mycket däng att han lär väl aldrig vilja se ett kjoltyg igen >_<
Haha! Sen tror jag honorna gått på kurs hos Susanne Lanefelt! Kniiip!
hade samma problem så jag satte in reservarna.
hoppas nu parningarna tog så jag får två julkullar.

Själv ger jag nog upp min "svåra" hona och hennes kavaljer helt. De gör absolut ingenting mer än är bästisar. Det spelar ingen roll ifall hon visar minsta tecken på brunst eller inga tecken på brunst alls. De umgås ändå. Myser lite, käkar lite, sitter och snackar. Tror fasen att de skulle kunna bo tillsammans utan problem. De bråkar inte det minsta. Tyvärr parar de ju sig inte heller så….
#12…Men har du ingen annan passande hane till henne??

#13 Jodå, men jag vill inte. Vill ju ha just honom ju!!
*suck* fortfarande inga bebisar gjorda :/