champagne och rost kull på g
Hej , Den 31 parade jag Abigail ( champagne lh ) (SMJUN bis 2 Cert 87p standard ) U: Guldgruvans Honeymoon E: Hälsingeskogens Qrafs
med Gayatri (rost lh) (79p standard) U:Ulltussens Oh My Peach E: mapilamis dragon Breath
Den 16 november förväntar jag kull.
Färger som ev kommer är champagne, rost, rö rost, choklad och caramel.
Tingningar kan tas redan nu. Jag kan leverera upp till stockholm.
mvh Noomie
Gud vilken vacker hamster på bilden <3
Eventuellt intresserad av en hona i färgen champagne.

jättetack sara är lite stolt över den tjejjen =)
Wind80 vi får väl hoppas att det kommer en sån tjej då ^^
Jag sysslar lite smått md avel och är väldigt mycket lärling än så länge men jag försöker lära mig så mycket jag kan.
Jag har två hanar hemma, den ena är svartbandad och den andre hanen har jag inte koll på vilken färg han är. Letat som en galning på nätet efter en likadan hamster som honom men jag hittar ingen.
Hoppas på att få låna brorsans digitalkamera ikväll så jag kan lägga ut en bild på honom och kanske få honom färgbestämd? :o)
Enligt vad jag kan läsa mig till så kan jag para en svartbandad med en hona i färgen champagne, stämmer det?
Finns det nån annan färg som kanske skulle passa bättre?

du kan det..choklad har gen koden aabb..å champagne har en till genkod som gör den rödögd den heter pp…men ppp kan ställa till det lite för då kan du ev få choklad, champagne , svart och dove om man skulle bara göra en generell uträkning. Bättre att sätta svart med svart…då bilr det inte såååå mycket andra färger..förhoppningsvis ;)
men det är ju klart vill du ha en champagneeller choklad så sätter jag upp dig på en …mvh Noomie
*finaste Abbi-gumman*

Åååå fina Abigale, min tös pratar fortfarande om henne! Fast vi är väldigt glada över Thomas så klart, men hon var något alldeles extra!

men Hejje " vinkar glatt" va bra att tomas har det bra =) snälla sätt in en bild på han så jag får se =) mvh noomie

Han var finalist i månadens hamster i oktober, en fin bild faktiskt. Han är lite svår att fota annars eftersom han aldrig är stilla ;) Se om du kan hitta den, för det är den bästa jag har än så länge!

okidoki

Hejsan …i dag nu på kvällen fanns det små bäbisar i buren =)
Grattis! ^^ Väntar glatt på bilder.

Grattis igen!! :D Babyboom!! Vad kul!! :D
// Nathalie

Jupp babyboom =) fast de är ju de sista kullarna i år…sen blir det bara ett par st på vårkanten.
det kommmer bilder så fort de är stora nog …mvh Noomie
Grattis Grattis :)