Med hamster idag!
Idag så blev jag med hamster kille =) Tok kär blev man. Annars är jag inte wow med hamstrar och mindra smådjur. Men nu så blev jag det. ^^ Bilder och mera info kommer sen =) Läre ju komma på ett namn. Och självklart blir det ett japanskt namn som vanligt, då man är galen i japan, anime & manga o sånt. =)
Oj, grattis till dig med :)
hehe Tack ^^ Vart en lite svart llånghårig guldhamster pojke :D

Grattis!! Berätta mer: hona, hane, färg, varifrån kommer den? Nyfiken ju!
Och bilder såklart.
hehe bilder kommer sen =) Den är just nu hos mamma (hedbrant) :P. så det vart impuls o jag har inte ställt iordning något hemma eller gjort plats ^^. Långhårig hane och svart och ifrån sanna här i bollnäs =) hehe vet inte så mkt om honom ännu hehe ex ålder å sånt. vart som sagt kärlek vid första ögonkastet :D men det kommer att dyka upp allt eftersom. :D han kommer endast gå som sällskap och en massa gos ändå :D
Japp =)
hehe jo den gör väll det :D
Grattis :) Ser fram emot bilder.
Nu har jag nyss fått hamstern hem ifrån mamma. Jag kallar honom för Ryoma (japanskt) =) Bilder kommer sedan, så fort jag har laddad kameran. Men han känner sig direkt hemma som det ser ut som. Gick runt lite snabbt o kollade, sen så gick han till sandbadet ganska direkt som man grävde ur direkt. Och möblerade om lite saker och spånet. Han hittade även till godis pinnen som han har fått som liten välkomms present =) Som han börja tugga på ganska direkt. Bryr sig inte alls om att katterna hoppar upp o ner på buren och är jätte nyfiken på honom. Så katterna kan känna sig ignorerad ^^ Mamma tog lite bilder på honom förut. Men vart inte så bra så ska ta bättre sen :P
Hans riktiga namn är: Barabaz Buckland (men jag tänker kalla honom för Ryoma:P)
Född vår/sommaren -08 någon gång ^^
svart långhårig satin, förmodligen dubbelsatin =)
Jätte snäll och mysig är han! Och så lurvig och mjuk ^^
och är ifrån uppfödaren Barabaz.
Och ska endast gå som sällskap som sagt och en massa myss o sånt! =)
åh! vilken sööötnooos!! :D

Vilken sötnos! :)
Japp =)
Så söt han är :)
japp =) och super len och jätte mjuk och go att gosa me :D Och verkligen super snäll :D
Pluttisen ^^

han var jättesöt! vad betyder ryoma?
Inget speciellt =) är bara jap namn ifrån prince of tennis =) :D
Sötnöt :)
Osso sista bilden (för denna gång) på min lilla egna mjuka lurviga mini nalle björn ^^
Kawaii :D <3
aww.. sötis =D
#48 Hai ^^, hontoni kawaii ^^
#49 japp :D
Fin svärta han har, jättesöt!
Dvärgmarsvin? Du skämtar XD Det har jag aldrig hört dom kallas faktiskt :P
hehe japp. Dvärgmarsvin =) Även hört "jätte hamster" för marsvinen :P
XD haha Herregud :)
hehe verkligen ^^