Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 992 ggr
Ham-Madam
0

hjälp mej välja

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har sparat två honor ur en kull, ska bara behålla en men har nu lite svårt att välja.

ska det bli den rexade el kullsyrran som är ngt rundare å tyngre men också mörkare i färgen.

hjälp mej med min beslutsångest Foten i munnen

vilken gillar ni bäst?

när de var små.

Ham-Madam
0

den mörka.

kajsa08
0

Den rexade är vacker! Fin i färgen. Den hade jag behållt. Flört

Ham-Madam
0

den ljusa

kajsa08
0

De är vackra båda två, förstår att du har beslutsångest! Men jag blev kär i den ljusa.

Ham-Madam
0

vill ju behålla båda men det går ju inte.

måste ju ha plats å tid för alla.

Anna-Helga
0

Ljusa… :)

mocchino
0

Ååå jag är ju hur svag som helst för rex!! Så jag hade ju valt rexen! Färgen går ju att fixa till på avkommorna sen genom bra val av hane.. :P Säger vi.. ;) Rex rex rex rex rex rex!! *haha* :D :P

// Nathalie

UlrikaD
0

Jag hade satsat på den som såg bäst ut i kroppen och huvudet. Allt annat kan man ju "lägga till" senare i aveln som färg osv. Men kroppstypen känns väl som om den borde vara där från början. Jag tyckte ju personligen att rexen såg finast ut på bilderna.Skrattande

Imasy
0

Jag hade nog också valt rexen ;)

Ham-Madam
0

nu får ni hjälpa mej med deras färger.

far är svart silver pearl och mor brown silver pearl brunögd.

övriga i kullen var silver pearl,vit pearl,gul,brown silver pearl och black silver pearl.

den ljusa har mkt fina mörka toppar(pearl)

den mörkare hennes toppar är längre dvs det mörka i topparna går längre ner på hårstråna.tycker hon är fin då hon har så tydliga kindteckningar och hätta för å vara viltfärgad.

jag är så ny på dessa pearl färger å bilder på hur de ska se ut är svåra att hitta.

tips på en bra pearlsida mottages tacksamt.

Englatassens
0

Hualigen… kan ej hjälpa dig å välja Eva… du får gå på vad hjärtat säger…

Vad har den ljusa för öron, ögonfärg? Jag tror d e en B/Y el C/Y….Glad

Ham-Madam
0

båda har bruna ögon

öronen måste jag gå å kolla in.

aliciia
0

Jag tycker den mörka :D<3

Anett Lindbom
0

Den mörka tjejen är ju jättesöt, så jag förstår att du har svårt att välja, du kanske får köra ole dole doff..Skrattande

mocchino
0

Jag fundera lite på om rexen var c/y när jag först såg den.. Den mörkare tycker jag ser ut som en helt vanlig rost umb. Fast om pappa är pearl så måste ju det då betyda att hon måste vara rost umb skp..

// Nathalie