Könsbestämmelse
i går fick jag en hamster av mammas kompis dotter.. nu håller jag på att förska lista ut vilket kön de är..
hur ser hnarnas kön ut o hur ser honornas ut?
Kan någon lägga ut bild?
jag tror de är en hane, de är ju analöppningen och så snoppen men jag vet inte vet inget ting om sånt..
använd sökfunktionen :) jag la tyo förra veckan ut bilder på skillnaden.
jag letade efter den tråden jag med, men jag hittade den inte och jag minns inte vad den heter :/
hmmm.. jag har inte tid o hitta den nu :( Ska snart iväg på bio, men ska leta upp den när jag kommer hem :D om ni inte redan hittat den.
jag har tittat denn.. kan tyvär inte länka för min dator har en egen vilja.. jag sökte på ordet kön i dök rutamn.. så kom de upp tror den heter könsbestämning men inte säker
Det ska iaf finnas bilder på könen i den tråden vi menar iaf :)
jupp de fins de
Vad bra, blev du något klockare på om det är en hona eller hane du har? :)
#7 jag kom in på att de är en hona tror jag men de är inte lätt all kolla när hon spratlar o är så liten.. Är ju rädd att man mosar henne ^^
Hanarna brukar man ju se pungen på ganska ordentligt, så ser du ingen pung så är det nog troligtvis en hona ;)
#9 jag har ingen aning om ålder häller mammas kompis hade ingen aning om hur gammal hon kunde va.. Men jag gtar hand om henne så gott jag kan och hoppas på att hon lever länge ^^