Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 767 ggr
MangoPeperoniOwner
0

Vem är du då?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänk om..

någon skulle byta ut din hamster mot en annan hamster med nästan exakt samma utseende , medans du sov?

Skulle du då kunna känna igen din hamster?

Skriv om du skulle det och varför!

Denna kommentar har tagits bort.
Hamstersr2cute
0

Om någon skulle byta ut Toffie skulle jag märkt det ^^
Ingen hamster går lika klumpigt som hon X)

Hamzter95
0

Haha x') Jag vet inte om det är tex Sötiz skulle jag nog märka det för hon bits aldrig bara "nafsar och det på ett speciellt sätt" så jag skulle nog märka om nån bytte ut Sötiz iallafall

MangoPeperoniOwner
0

haha xD

Achatina
0

Det beror på vilken som byttes ut :P

[maffiapudeln]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lipton hade ingen kunnat byta ut *s*.

Han var riktigt speciell och extremt lugn, han såg faktiskt nästan korkad ut *haha*

Han fick tyvärr somna in den 17/10, så för tillfället har jag ingen liten hamster. Blirförhoppningsvis möss om pappa tål.

Hamstermamma
0

Om någon skulle byta ut Thomas så skulle vi märka det med en gång just nu eftersom jag var tvungen att "frissera" honom lite igår, dvs klippa bort några otrevliga tovor. Dessutom har han ett ärr på ena baktasen efter sin lilla pälsincident så honom kan man inte missa!

MangoPeperoniOwner
0

#7 Ta en av dom ;)

#8 Hihi ^^   Okej , lycka till med din nya hjärtevän om det blir så ;)

#9 Hehe okej :D

Shjimm
0

alla djur har ju egna personligheter, skulle lätt märka om någon bytte ut mina. det går ju att nästan bara "känna" om det är samma, somliga är som spända gummiband som väntar på att få flyga iväg, och vissa hänger mest som en potatissäck i handen :)

MangoPeperoniOwner
0

#11 Hehe joo :)

Hamstersr2cute
0

hah, hade någon bytt ut Vivie hade personen varit riktigt dum XD
Hon äter helatiden X) Har nästan alltid sina kindpåsar fyllda ^^ och ibland nafsar hon lite på mig… -.-

vekan
0

Om den var på pricken lika dan skulle jag nog  tro att det var samma Skämsmen jag skulle nog bli lite förvånad över förändringen och dom nya personligheterna för ingen hamster är den andre lik Flört

Men jag får skylla på att jag inte haft hamster så länge Oskyldig

MangoPeperoniOwner
0

#13 Hehe xD

#14 Njaa du har ju haft gebriler, dom har ju nästan samma skötsel.

vekan
0

#15 Jag har fortfarande gerbiler Flört
Dom skulle jag märka om dom byttes ut, för dom har jag haft i över ett år och känner till varandra liten personlighet Skrattande
Jo, dom är lite lika i skötseln. Fast det är ändå rätt stor skillnad mellan djuren. Flört
Men en sak har dom gemmensamt och det är att dom är underbara. Skrattande

MangoPeperoniOwner
0

#16 Hihi jag vet , men du har ju haft gerbriler innan guldhamstern ;)

Sara87
0

Skulle lätt märka om nån bytte ut nån av mina pälsbollar :)

Hamzter95
0

haha x')
#11 potatissäckar x'D det lät för roligt

MangoPeperoniOwner
0

#18 Okay det låter toppen ^^

Lovizaa
0

Om Toadie byttes ut skulle jag märka det för han samlar alltid tidnings/hushållspapper så han ser ut som en utomjordning, hehe, och så hela hans personlighet!! Skrattande

MangoPeperoniOwner
0

#21 Hihi ^^

MangoPeperoniOwner
0

någon mer ? :)

Lovizaa
0

Hm.. Om ngn bytte ut Charline skulle jag oxå märka det så som hon klänger och hänger i en när man håller på med henneSkrattande Och 64 gräver som en tok och är en riktig sömntuta så henne går det inte heller att byta ut :D