Vem är du då?
Om någon skulle byta ut Toffie skulle jag märkt det ^^
Ingen hamster går lika klumpigt som hon X)

Haha x') Jag vet inte om det är tex Sötiz skulle jag nog märka det för hon bits aldrig bara "nafsar och det på ett speciellt sätt" så jag skulle nog märka om nån bytte ut Sötiz iallafall
haha xD

Det beror på vilken som byttes ut :P

Om någon skulle byta ut Thomas så skulle vi märka det med en gång just nu eftersom jag var tvungen att "frissera" honom lite igår, dvs klippa bort några otrevliga tovor. Dessutom har han ett ärr på ena baktasen efter sin lilla pälsincident så honom kan man inte missa!
#7 Ta en av dom ;)
#8 Hihi ^^ Okej , lycka till med din nya hjärtevän om det blir så ;)
#9 Hehe okej :D

alla djur har ju egna personligheter, skulle lätt märka om någon bytte ut mina. det går ju att nästan bara "känna" om det är samma, somliga är som spända gummiband som väntar på att få flyga iväg, och vissa hänger mest som en potatissäck i handen :)
#11 Hehe joo :)
hah, hade någon bytt ut Vivie hade personen varit riktigt dum XD
Hon äter helatiden X) Har nästan alltid sina kindpåsar fyllda ^^ och ibland nafsar hon lite på mig… -.-
Om den var på pricken lika dan skulle jag nog tro att det var samma
men jag skulle nog bli lite förvånad över förändringen och dom nya personligheterna för ingen hamster är den andre lik 
Men jag får skylla på att jag inte haft hamster så länge 
#13 Hehe xD
#14 Njaa du har ju haft gebriler, dom har ju nästan samma skötsel.
#15 Jag har fortfarande gerbiler 
Dom skulle jag märka om dom byttes ut, för dom har jag haft i över ett år och känner till varandra liten personlighet 
Jo, dom är lite lika i skötseln. Fast det är ändå rätt stor skillnad mellan djuren. 
Men en sak har dom gemmensamt och det är att dom är underbara. 
#16 Hihi jag vet , men du har ju haft gerbriler innan guldhamstern ;)
Skulle lätt märka om nån bytte ut nån av mina pälsbollar :)

haha x')
#11 potatissäckar x'D det lät för roligt
#18 Okay det låter toppen ^^
Om Toadie byttes ut skulle jag märka det för han samlar alltid tidnings/hushållspapper så han ser ut som en utomjordning, hehe, och så hela hans personlighet!! 
#21 Hihi ^^
någon mer ? :)
Hm.. Om ngn bytte ut Charline skulle jag oxå märka det så som hon klänger och hänger i en när man håller på med henne
Och 64 gräver som en tok och är en riktig sömntuta så henne går det inte heller att byta ut :D