Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 875 ggr
Lotte
0

Hälsingeskogens cremar.)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en trevlig lh-kull nu, E3 kullen, med ren creme i. Bandat och icke bandat. E H:s Sukiyaki  creme(1x ck, 1x cert) u H:s Rosmarin creme bandad. Här på bilden är de 13 dagar.

Lotte
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till..

kajsa08
0

Fiina bebisar! Grattis! Glad

UlrikaD
0

Helt ljuvliga! Åh, vad jag blev sugen på en bandad Hälsingeskogare till!Skrattande

mocchino
0

Vilka sötingar! Det är ju inte utan att man blir lite kär.. ;P Tycker dock att en av de enfärgade har väldigt ljusa öron om man jämnför med resten.. På första bilden är den i mitten längst ner och sniffar en bandad i rumpan och på bild nr två är det den andra från höger..

// Nathalie

NelliM
0

Åh, nu blev jag så sugen på cremebandad Skrattande

Westis
0

Åh så fina de är!Kyss

Grattis till en härlig kull!

Englatassens
0

Grattis här med Lotte!! Så kul att du äntligen fått dina cremar!!

Lotte
0

Tackar alla! #7, haha, ja är det inte knepigt, det var creme jag en gång började med, sen har det dragit åt annat håll några år, då det mer eller mindre kryllade av cremar hos andra, tyckte jag.) Men det är nog den färg jag är mest svag för trots allt, och med band! Mmmm:)) Så det ska bli kul att få igång de igen. Men kommer att få jobba ett tag till innan all rost försvunnit. Som jag kämpat att få in, haha! Så det kan bli.) Men det har mer eller mindre bara att göra med platsbrist, annars skulle jag ha ett gäng rost/caramel/sobel bö också, som jag också gillar..

Helena1978
0

Cremebandad är ju snyggt kan jag hålla med omSkrattande Fast nämn en färg jag inte tycker om.. Ett sött gäng i varje fall.

Lotte
0

#9 Haha, ja du Helena, tror inte jag kommer på nån färg du inte tycker om!:)))