Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 992 ggr
issa83
0

Vackra Bonnie!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill välkomna vackra Bonnie till vår familj. Hennes reg.namn är Bianca och är tydligen uppfödd av Ham-madame så jag får tacka dig Eva C för en UNDERBAR mysplopp!

Bonnie ligger gärna i knät och blir kliad bakom öronen och vilar lite. En alltid snäll och glad tjej!

Men man får se upp, för allt hon kommer över stoppar hon i kindpåsarna hihiTungan ute

Bonnie är ca 7 månader gammal och är en cinnamon satin LH

issa83
0

Bonnie

Hamzter95
0

SÖÖÖÖÖT :D

issa83
0

Hänga såhär vill jag inte! säger Bonnie

emlas
0

Åh, vilken fining!

TiinaN
0

Åh va vacker! :)

Ham-Madam
0

nu blev jag nyfiken.

hur kom hon ner till er?

berätta.

hade ingen med det namnet för ca 7mån sen så hon måste ha blivit omreggad.

vad står det för födelsedatum?

söt är hon i vilket fall som helst.

issa83
0

#6 hon är född 080329 e:Alladins Bosse bus U: Alladins Cornflake

Står att det är du som är uppfödare och efter står det Karin Holmblad:)

Jag skulle gentligen ha en dotter efter henne i hennes först kull som hon fick för ett tag sedan men sen slutade det med att Bonnie(reg.Bianca) fick flytta hem hit istället. och det ångrar jag inte en sekund!

Ham-Madam
0

den kullen bodde hos karin.

då stämmer det.

jag hade vid det tillfället många sk hotellhamstrar/mellanlandningar (hamstrar som skulle vidare,bodde här tillfälligt,mm) så vi löste det så att cornflake flyttade hem till karin innan nedkomsten.

kul att du har en av dessa skönheter.

själv behöll jag ingen ur den kullen.

issa83
0

#8 oki , då stämmer det ju:) Ja hon är jättevacker! Glänser som bara den!!KyssEn himla gosiga tjej. Har hittils inte haft nån hamster som varit så "mysberoende" som hon är. Vill gosa ofta och länge och ligger stilla och bara njuter. Hon infann sig här hemma på en gång. Vi har bara haft henne här sedan i söndags och hon beter sig som om hon alltid bott här.Glad

Ham-Madam
0

så ska en hamster vara.

nyfiken å självsäker.

Guldgruvans1
0

Vad kul att du är nöjd med din sötis! Hon har en dotter kvar här hemma hos mig som är lika snygg som mamma.

Kram!

Sara87
0

Otroligt vacker är hon! Grattis :)

issa83
0

Tack, hon är den lugnaste tryggaste hamster jag haft. Kryper intill i knät, blundar och njuter av att bli klappad en lååång stundKyss

kajsa08
0

Söttös! Älskar satin! Kyss