Han slänger maten på golvet
benji har börjat bli busig, sedan vi köpte han har ja nästan inte sett han. Bara sover och springer i hjulet på natten. Nu idag gjorde ja iordning hans mat fyllde matskålen helt och la i gurk bitar. Efter ett tag börjar ja höra konstiga ljud från datarummet då har Benji börjat slönga mat på golvet… Haha. Han vill nog bara ha gurka kanske… Han älskar verkligen det. Haha vilken buse.
Gör era hamstrar med så?

Well.. Mitt störtsta busfrö tar sig ur alla burar och även motionsbollar - trots att de är tejpade. 
Vilka bus de kan hitta på… idag hade han vält matskålen… Han verkar visa att maten inte passar :)
Mango vräker ner matskålen på marken. Även fast jag bytt ut plastmatskålen mot en i metall 
Peperoni sitter i matskålen och äter den där lilla plutten ;)
Min är i porslin… spelar det nån roll vilket material skålen är i…? Bara en tanke ibalnd e ju vissa saker giftiga

Har bara hört att de bruna keramik skålarna med blå insida innehåller typ arsenik eller någon annan direkt skadlig tungmetall / ämne.
#5 okej … jag har aldrig sett sånna.
#4 Jag bytte ut hans röda platsmatskål som följde med i dunan för att den hade nåt typ svart som satt fast på den. Det kanske inte var så farligt , men man vågar inte chansa. + att jag tänkte att han skulle sluta putta ner den eftersom metall är lite tyngre än plast , men ack nej.
#6 Jag har kvar den röda platskålen som medföljde.
Tycker också det där svarta ser lite skummt ut. :S
Jag tror det är för att det ska se coolt ut…
#5 ok, en sådan har jag haft till mina kaniner :O
Tur att vi har bytt

Krut verkar inte gilla ärtor. För när han har fått ätor ligger de dagen efter torra i hans torrfoderskål