Hamster iFokus

Hamster

Etikett: guldhamster
Läst 1168 ggr
issa83
0

Min sambo har fått hamstersjukan!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min sambo som för bara några månader sedan kallade mina hamstrar för skadedjur och knappt ville ha dom i huset har fått hamstersjukan!! Jag TVINGADE med honom på utställningen igår(SM i Kallhäll) där jag hämtade hem två nya tillskott, en guldhamster hona och en dvärghamsterpojke.

Men idag blev jag av med den lille dvärgpjken. Min sambo KÖPTE honom av migTungan ute

Jag trodde att han skojade när han kom och sa att han ville ha en egen hamster och hade fastnat så för min nyinköpta Motalavikens Puck. Men han betalade faktiskt för honom och sen har han suttit hela kvällen med honom i tröjan:) Puck somnade tom en stund hos honom när dom tittade på tv tillsammans.

Visst är dom söta ihopKyssSer ni puck?

issa83
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till bild på min sambos första egna hamster, Motalafikens Puck 4 veckor gammal

pralin
0

gratulerar. får se om det händer samma grej med min pojkvän, tror faktiskt inte det :P

issa83
0

Trodde inte jag heller att det skulle hända, NÅNSIN! Men tji fick jag och det är jag glad för:)

kajsa08
0

Haha, var är Puck på första bilden, under armen eller i luvan! Skrattande

Vad kul att han fått en egen sötnos! Känner igen honom sedan utställningen och försöker febrilt komma på hur du såg ut men jag tror jag vet. Det var ju så mkt folk så svårt att komma ihåg alla.

Hälsa sambon och Puck!

kajsa08
0

Nej men nuuu ser jag honom, han har ju samma färg som tröjan, haha!

issa83
0

#4 Ja han var lekfarbror åt Marias två tjejer större delen av dagen i soffanGlad

Jag satt sek för Åsa. Hade lila polotröja på mig. Men jag förlåter dig om du inte kan komma på vem jag är, herregud, det var ju jättemycke folk. Och jag har inte kläm på hur du ser ut heller riktigtSkäms

(Ja han har nästan samma färg som tröjan, lite svår att hitta den lille mysploppen hihi)

kajsa08
0

Jomen då vet jag så väl vem du är! 

Kom gärna med nya bilder på din hamsterhypnotiserade sambo och hans hamster! Skrattande

issa83
0

#7 Ok.Ja det blir nog fler foton framöver:)

Såg precis att det var en urgammal bild på min presentation. Så jag har bytt nu så kanske folk känner igen mig lite bättre:) jag har ju klippt av mig allt mitt långa hår nu.

Shjimm
0

haha, känner mig nöjd över att min pojkvän redan var hamsterägare när jag snatchade honom Skrattande

Sara87
0

Första bilden va ju för go :) Puck ser ut att trivas bra där hos din pojkvän :)