Har du en bild?
Hejsan!
Jag behöver bilder på hamstrar i alla möjliga färger och teckningar.
Jag har själv svart/choklad/skp/skp-vit/champagne o lite till, men resten kanske ni kan bidra med?
Klara tydliga bilder är mitt krav! Man ska tydligt kunna se hur färgen ser ut.
Bilden kan läggas in här eller skickas i mail (pixelmollan@hotmail.com).
har någon redan lagt upp en bild på färgen du tänkte lägga upp så gör de inget. kommer välja den bäst lämpade bilden och vill gärna ha mycket att välja mellan.
Mvh Malin
Har lite bilder, beror på hur klara du menar bara :P
Här är iaf Klimpen (Coco Chanel), bö sobel bandad lh
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Kass bild på Monster (Do You Love A Monsterman), men man ser färgen iaf :P
Black yellow bandad satin långhår
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Roger (Obelix Notte), silversobel roan långhår
Samosa-Steppz, silversvart sköldpadd
Sverker, sobel kh (fast dåligt färgad tror jag? Jag har dålig koll på sånt x))
Öhh, nf bandad satin lh
Stort tack :)<3

putt

#15 vad står skp för?
Sköldpadda?

#17 ja sköldpadd, fläckigt typ 

#15 Där ser hon inte så värst sobelaktig ut.. :) Hon kan ju nog trots allt vara svart skp.. :) Det är ju det hon ska vara genetiskt iaf. :) Hon är en riktig sötnöt iaf! :D
// Nathalie

#19 hmm ja det är ju en möjlighet, hon har bara svaga ögonringar så. hon är inte bara sötnöt, hon är såååå gooosig! 

#20 Skönt att höra! :) Hon verkar ju helt klart ha hamnat hos helt rätt familj! :)
// Nathalie
#14 Så vacker, ge mej -sträcker mej efter tösen-

#28 hihi, se men inte rööraa! 

#29 Snyft, taskigt ^^
fler bilder? :) dvärghamsterfärger är också i behov :)
#34 det blir jättebra :)<3

#39 Gud vad fin Nalle-Maja är!

Silverchoklad skp/vit skulle jag vilja säga att din är Achatina.
#42 fyf*n vad snygg säger jag bara!!!!!!! *ligger ner på golvet o försöker få luft!*