Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1623 ggr
issa83
0

Färghjälp!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej.

Jag och Marika (Miki75) är osäkra på denna lilla killes färg.Han är hur som helst otroligt fin satin(supersvag för detta)och jag är en otroligt lycklig ny ägare till honom:)

Vad tror ni?

issa83
0

Atlas

Imasy
0

Jag tycker att han ser ut att vara creme satin svartögd.

Fler förslag?

issa83
0

ja det är min tanke också. Frågan var väl om han är creme/gul eller caramel satin

Här är en bild till

Helena1978
0

Med så mörka öron skulle jag inte tro att han är caramel satin jämför med ungar från en av mina tidigare kullar.

Helena1978
0

Vuxen caramel utan satin.

issa83
0

hans öron är nog kanskr för mörka då för att vara caramel, eller?För på bild #5 har ju den caramelen mycke ljusare öron än vad min lille grabb har

Helena1978
0

Creme svartögd satin tror jag, svårt att se om han är cremegul på bilderna. Caramel tror jag inte.

Helena1978
0

En till bild på en caramel.

Memliss
0

jag håller nog med på creme satinen:) ser inte ut att vara caramel

Ham-Madam
0

vad har mor å far för färger å vad finns bakåt?

deras färger kan ju vara en ledtråd.

issa83
0

Pappa: svart(satin)

Mamma Nf skp/vit

Finns tydligen creme bakom

sebb
0

det enda sättet jag kommer på nu ar ju att testpara homon med en nf hona som inte har skp bakom sig

kom på en sak nu att jag satt sekreterare på guldstandard för Anna-Lena igår och då såg vi en creme gul, då vi blåste den, där dom viltfärgade hamstrarna har hätta, bakifrån och då såg man en tippning och man såg en svag hätta ovanifrån, men den var ju lite äldre ju

hoppas ni fattar vad jag menar :)

issa83
0

Ok.. men om man reggar honom som creme/gul nu då så kanske man kan ändra om det skulle visa sig att han är något annat när han väl blir utställd:)