Det blev en tös till...
Ja, jag insåg att jag behövde en hona till här hemma eftersom att "Darling" skakade fram ett par pungkulor helt plötsligt.
"Darling" har fått byta namn till Fabian i stället… och får stanna kvar här även om jag har lite för många hanar just nu.
Så i dag hämtade jag hem en ny hona, och dubbelkollade NOGA så att det verkligen var en tös. ;-)
"Blomman" som vi kallar henne är lite drygt 6 veckor gammal och har säkert en hel del släktingar här inne på HiF. =)

Så söt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nej men så söt! Hoppas hon inte gör en Darling nu då ;D

#3 Tack! =)
#4 Haha… "Gör en Darling"… den va bra! :-) Nej, nu skulle jag bli MYCKET förvånad om det dök upp pungkulor. Både jag och uppfödaren har vänt å vridit och noga synat denna tös. ;-)
Ja, det vore ju synd om det kom fram att ytterligare en hamster hade "oanade talanger" så att säga ;P

Hehe… jupps, jag har nu lärt mig att man får "locka fram" kulorna på vissa hanar. En hane med välpälsad mage och "indragna" kulor kan ju vid första anblicken se ut som en hona.
Sen så har jag nog haft väldigt "välutrustade" hanar här hemma tidigare, kanske var det därför jag missade Darlings/Fabians lilla "paket".