Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 624 ggr
UlrikaD
0

Och så kom han:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vet inte om ni vet, men när jag för ett tag sedan skulle möta upp några sötnosar vid centralen blev jag handlöst förälskad. I en hamster som inte skulle till mig.Obestämd Funderade på om jag skulle stoppa honom i fickan och springa för livet men insåg att den nya ägaren visste var jag bodde. Så det var ju bara att sucka och ge upp. Och tjata lite i smyg på att han nog väääldigt gärna skulle vilja bo här istället.Flört Och se, det ville han efter ett tag!Skrattande

Så efter en buss och spårvagnsresa (till världens ända tror jag) så säger jag välkommen hem till Hälsingeskogens Tennsoldat, b.ö sobel.Kyss

Och självklart kommer det bilder.

Det första man måste göra efter en lång resa är ju självklart att gå på toaletten.

UlrikaD
0

Ordentligt.

UlrikaD
0

Han hukar sig precis som en katt.

UlrikaD
0

Fääärdig!

UlrikaD
0

Kalla mig Mr. Fluff om jag får be.Flört

UlrikaD
0

Ska vi leka nu?

Mirzadancing
0

välkommen lillen ; ) :D

UlrikaD
0

Men vaddå: de andra ska ha mat först?? Snäääälla!!! Se så ledsen jag kan se ut annars.

Imasy
0

Aha, så han vart din tillslut ;)

UlrikaD
0

Jaaaa!Kyss

TiinaN
0

Nämen där är han ju den lille nallebjörnen Kyss

Hihi, jag hade ju bara plats för en liten herre från början och det var meningen att Merenge bara skulle lånas och sedan omplaceras eller åka tillbaka till Eva C och Tennsoldat skulle då stanna här men Merenge fann mitt hjärta direkt och insåg då efter några dagar att jag inte hade plats för båda. Ulrika hade ju tjatat hur mycket hon så gärna ville ha honom så jag tänkte: "Äsch, han får flytta till henne". ;)

Vet att han får det super bra hos dig Skrattande

UlrikaD
0

Bara sån himla tur att vi blev kära i varsin av pojkarna och inte samma. Merenge är hur jäkla snygg och gosig som helst, men jag och Tennsoldat hade ett djupt snack om livet där på centralen och det vart kärlek direkt.Flört

mocchino
0

Vad kul att han vart din till slut då! :D

// Nathalie

UlrikaD
0

Säger som triss-reklamen: Plötsligt så händer det!Skrattande

Ham-Madam
0

ni är roliga Glad.

kul att båda grabbarna fann varsitt stort tjejhjärta.

ska bli kul å se om deras avkommor blir lika duktiga tjejtjusare

Shjimm
0

ååååååååååååååååååååå vad fin! underbar päls med en UNDERBAR färg KyssKyss min bö sobel dam blir alldeles till sig Skrattande

Sara87
0

Åh, lyllo! Han är ju så fin :)

Westis
0

Grattis till er båda att det blev så bra!

UlrikaD
0

Tennsoldat smälte snabbt in i gänget härhemma. Lattjar med chinchillorna och intog snabbt hela golvet och alla leksakerna i djur-rummet. Har också redan lärt sig att komma springande tillbaka till matte när jag knackar i golvet. Det är ruskigt praktiskt att lära dem det, rummet är ändå ganska stort. Pussas kan han också, fast han tvättar sig ruskigt ordentligt efteråt. Puh, tjejbaciller liksom!Flört

Sara87
0

#18 haha, hur sjutton har du lärt dom det. Mina hamstrar skulle också behöva kunna inkallning, speciellt Vilhelm :P

UlrikaD
0

#19 Vet inte riktigt faktiskt. Jag lär mina chillor det och jag började automatiskt med det med hamstrarna också. Och det funkade.Skrattande

Sara87
0

Coolt :)