Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 888 ggr
UlrikaD
0

Fasadklättare!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ylora är totalt livsfarlig härhemma. Hon har verkligen bestämt sig för att 1m höga chillaburar ska man klättra upp på. Sen ska man sitta där och spana och ge sin matte hjärtklappning. Vad ska det vara bra för??

TiinaN
0

Haha! Hon är för rolig hon Skrattande

MickiRosa
0

lol=) hon brås på mor sin som oxå var väldigt äventyrlig av sig=)

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

UlrikaD
0

Åh nej, går det i arv! Ser framför mig hur Ylora får 12 bebisar som alla klättrar i gardinerna….Förvånad

Westis
0

Haha, och några som hänger i taklampan!

Englatassens
0

Snacka om att d verkar vara "highlife" i din lgh Ulrika!!! Illrar, chillor å hamstrar överallt… både innanför å utanför väggarna… å uppåt väggarna… Hahaha…Cool

Sara87
0

Vilken klätterapa :)

kajsa_karin
0

Så där var min Kaxa

UlrikaD
0

Dessutom verkar hon ha gummiband i fötterna. Hon bor i en ikea-låda. Hade hus som alla andra men hon tog ju raskt ett skutt över kanten. Tog bort huset och ändå kom hon ut. Satte mig och studerade hur hon gjorde. Jo, hon tog sats och sprang först upp på sandbadkaret och sen tog hon avstamp mot vattenflask-pipen och hopp så var hon över kanten. Nu har hon fått tillbaka sitt hus och det är numera nät över lådan.Flört

Sara87
0

#8 haha, shit vilken busa alltså ^^

MickiRosa
0

JOda, det går i arv;)

Sara87
0

Jag hade en jätteskum dröm inatt, där förvandlades mina hamstrar från dvärgar till guldar. bl.a blev min Campbellhane helt plötsligt en guldishona (dove skp/vit) å skulle givetvis få ett nytt namn, det stod mellan Vanya å Ylora -ler-

UlrikaD
0

Lustig dröm.Skrattande Den här tjejen fortsätter att klättra uppför allt som finns i närheten. Som mig. Igår sitter jag på golvet, framåtlutad för att fylla på mat. Ylora är på golvet och springer. Då tar hon tag i min tröja och drar sig upp i knät på mig, klättrar runt på baksidan, fortsätter längst med ryggen och upp på mitt huvud. Där trasslar hon in sig i håret så jag får försöka trassla ut henne och få ner henne på golvet igen innan hon ramlar och slår ihjäl sig. Vad gör hon då? Samma sak igen såklart.Flört

UlrikaD
0

Ikväll har jag plockat ner henne från chilla-buren 7 gånger innan jag gav upp. Tog henne och gick in i köket istället, utan burar. Då sprang hon runt ett tag och såg lite förvirrad ut, sen lyste hon upp över hela ansiktet, tog sats och på 7 röda sekunder satt hon i håret på mig igen! Kan man annat än älska en sådan klättermus?!Kyss

MickiRosa
0

Hon verkligen älskar dig Ulrika=) Vad glad jag blir när jag hör om henne och digSkrattande

UlrikaD
0

Jag hoppas att hon tycker om mig, lite iallafall. Hon är iallafall den enda hamster som har slickat mig i örat hittills. Fast å andra sidan är de flesta andra hampisarna inte i närheten av mina öron, det kan bero på det.Flört Du kan få höra hur mycket historier som helst. Tror jag ska skriva en bok.Skrattande

MickiRosa
0

Hahaha, ja gör det, jag har nog aldrig hört om nån som blivit slickad i örat. Hon är kääär=)

Sara87
0

Hon verkar ha mkt personlighet den tösen :)