Mina nykomlingar! :)

Vilken underbar hårboll!

Men gud vilken päls! Helt otroligt vacker!

*svimmar en aning*
Vacker!!!

Tack Westis! 

Jag fattar inte hur otroligt korkad jag var?
Jag sitter och pratar med Tennsoldat och han viftar med sina små framtassar: ta ut mig och lek med mig. Och jag sitter snällt kvar och väntar på Tina!! Jag borde undersökas. Skulle tagit sötbollen och sprungit så fort jag bara kunde. Jag blev totalt och handlöst förälskad i den nallen!!
Nu var ju Tinas andra nykomling otroligt fin också men Tennsoldat och jag, vi liksom fann varandra där på centralen. Nu ska jag gå och slå huvudet i en vägg och skärpa mig till nästa gång jag får en sån chans.

Haha Ulrika, honom lämnar jag inte ur synhåll. Man vet aldrig om du skulle bryta dig in mitt i natten och fly utomlands med Tennsoldat! 

Oh jisses vilka fina fluffisar! Du måste vara stolt över dina nykomlingar… otroligt vackra båda två! =)

#10 Risken är STOR!

Jag tog upp båda två när de mellanlandade här, ja Oj, tennsoldat han var mysig och vacker, men sen lyfte jag upp merenge. åååååhhhhh, såå stor å fin, å bra tjock å lång päls, å så gooo. Det var nära på att jag norpade honom från dig tina

Det låter som om Tina hade världens tur att de överhuvudtaget tog sig hela vägen hem till henne. Jag ville SÅ gärna plocka upp dem, men en centralstation i Göteborg i folkrush kändes inte så lämpligt.

#13 Ja, visst är han urmysig! Jag är heeelt nerkärad i den sötnosen 
#14 Haha, ja jag hade visst tur men Ulrika du får fortfarande gärna låna Tennsoldat till parning om du vill. Dock får jag nog ha ett antal vakter med honom så du inte får för dig att fly iväg! 
Jättefina pojkar, Merenge bodde ju i V-ås innan….han är saknad.
Min väninna som hade honom hade dock inte plats för han, men en stor och fin hane är han.
Kram!
två snygga å trevliga pälsbollar du fått hem tina

#17 Ja, verkligen! Och tack så jätte mycket för Merenge Eva. Han är helt otroligt mysig 

Tensoldaten var väldigt fin men när jag skulle ta ner honom i petboxningen på utställningen märkte han mig i fingret. Men han var väldigt fin i allafall

#19 Usch då, det lät ju inte bra :/ Tyvärr, är han ju lite rädd av sig men det ska vi nog få bort. :)
Tennsoldat är väldans fin :)