Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 672 ggr
volvo850
0

annat bomaterial

någon som har nå tips på bra bomaterial? vadd är helt uteslutet nu sen en av mina fastnade med benet å de snurrade fast sig jättehårt!!:( ALDRIG mer vadd. någon som vet nå bättre som dom inte kan fastna i?

issa83
0

rivet toapapper, hushållspapper är ju ett säkert kort, inget att fastna i. Jag har även bitar av en isönderklippt fleece-filt som är uppskattad nu när det börjar bli lite kallare

vekan
0

Du kan t ex använda vanligt hushållspapper/toapapper i remsor använder jag och det fungerar jättebra. T-tröje bitar går också bra att använda. ;) Otäckt det som hände med benet!

volvo850
0

ja de va hemskt han bara skrek. min gammbubbe va de oxå. han skrek så högt så de hördes i hela lägenheten. men allt gick bra som tur va.

vekan
0

#3 Oj, du måste verkligen ha blivit rädd när du hört honom skrika! Men det var tur att han varnade dig! Annars kanske han hade brutit benet. :O
Tur att allt gick bra! :)

volvo850
0

ja de va inte roligt alls men tur att ja va hemma å att de gck bra. han hade panik de va nog mycket däför han skrev. fungerar sånt där brunt som man brukar ha till gerbiler? ser ut som brunt gräs typ vet inte va de heter… men de är bara som strån.