Leksak?
Hej jag undrar man kan ha typ en strumpa i buren som de kan mysa inne med:D Om man kan ha en strummpa inne i buren?
Japp, det kan man. Men ena dvärghamster hona var väldigt förtjust i att bo i en strumpa, när jag hade det åt henne. :)

japp det e klart :) jah brukar ha strumpor o lite tyg som dom myser i så dom inte bara har spån

Jag brukar köpa små handukaar för typ 5 kr st på ikea som dom får bita i och boa in sig i :) strumpor går säkert bra :D ett annat tips är om man har en hamster som biter på gallret kan man ta en liten handuk man inte använder :D och drar mellan gallerpinne sakerna :D så dom inte kan bita på gallret utan på handuken isåfall ^^,

det vet jag!:D

#3 gu va smart ja kanske ska testa något sådant om det funkar :P :D

Det gör det :) men man måste byta handuk några gånger om hamstern biter jätte mkt på den :D Gnäll drog i den hela tiden så man får hålla koll på det :D

hej!
jag är ny matte åt Tanja, en jättesöt guldhamsterflicka. och hon biter en hel del på gallret. nu när ja läste detta så tog jag tidningspapper istället, i brist på annat. tror de funkar :)
varför gör dom så? jätteknasigt.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

jag har inget tyg-aktigt alls. det kan ju hända att dom får loss en tråd och äter upp den å den kan fastna i magen å så blir det stopp. eller om den tvinnar sig runt benet och blodtillförseln stannar av. ujj ujj, vill inte ens tänka på det.
jag har bara toapapper eller hushållspapper som de får gosa in sig i. (lyx är ju lambi hushållspapper som e så mjukt och gott)