Intervju med Imasy ! (Jennie)
Från tidningen HamsterNytt
Varför tyckte du att det skulle finnas en speciell tråd för hamsterförsäljare?
Jag tyckte det var så rörigt med så många olika annonstrådar, svårt att hitta dem, och många gånger resulterade det i att andra medlemmar startade en ny tråd för att fråga efter en specifik annonstråd. Så jag ville testa att ha en enda tråd där alla djur samlas, så är det lättare att hitta det djur man söker.
Tycker du att saker och ting har förändrats/blivit bättre?
Jag har ju inte varit Sajtvärd så länge så jag har så svårt att säga om något har förändrats åt varken det sämre eller det bättre. Men jag tycker att annonstråden har fungerat bra, så det kan jag väl ta som en förbättring, enligt mig själv iallafall ;)
Skulle du vilja ändra på mer saker? Isåfall , vilka?
Jag tror att det är viktigt att hela tiden utvecklas och komma med nya idéer. Men idagsläget kan jag inte komma på något som jag skulle vilja förändra just nu i skrivande stund. Det enda jag har som önskemål är att alla som kommer för att bråka och skapa tråkig stämning håller sig borta, men det är väl kanske en omöjlig önskan ;)
/ Jennie - Sajtvärd för Hamster.iFokus
Frågor av mig, MangoPeperoniOwner.
Från tidningen HamsterNytt - läs den riktiga artikeln på
http://www.freewebs.com/hamsterowner/hamsternytt.htm
Mvh, Elin.
Vad jag kan se finns inte hela artikeln med, men jag kanske missade något? 
Putt, någon mer som försökt läsa artikeln men missat något?
Ja, då blir jag väl anklagad för att bråka då, hihi!
Men jag tycker inte att det är särskilt snällt sagt om medlemmarna här på HiF. syftar till det sista styclet. Det mesta består av missuppfattningar och feltolkningar. Det känns som en anklagelse faktiskt, det är min åsikt. Inte roligt att läsa. 
Känner du dig träffad? ;D
Skojar bara, det var menat att jag inte ville ha in några troll såklart.
Nej, det gör jag inte, jag tyckte bara att det inte var så snällt skrivet om medlemmarna här. Sedan hittade jag som sagt inte sista meningen som var skriven i Hamsternytt…
Ja, vill man tolka det som att det rör medlemmarna som är här nu vet jag inte vad jag ska göra. Läser man så står det ju "att alla som kommer för att bråka"
När något Kommer att hända så har det ju inte hänt ännu. Det vore väl skillnad om man skriver "alla som är här för att bråka", men det är väl kanske olika hur man väljer att uppfatta seker och ting.
Fråga nästa gång så kanske någon kan förklara vad som menas så slipper någon bli anklagad för något som aldrig varit meningen :)
#5 Nej den meningen fick inte plats i skrivprogrammet .. ledsen för det
artickeln kan ju läsas på två sätt.
tycker den är enkel,bra å rakt på sak.
läste den första gången med glimten i ögat å såg inget stötande.
läste sen om den å såg då att sissta stycket kunde upplevas lite hårt.
så hade inte min tolkning varit utan min var att troll inte var välkomna.
#9 Jag ser inte det "hårda" i inlägget?
Ja, jag har nog misstolkat som vanligt!
#10 Hihi , det tror jag inte! ^^