Robbebebbar

min kära pojkvän vill ha såna. men då sa jag att isånafall ska vi ha huskys:)
Vi får se vad det kommer :o) Det är många som vill ha husky :O)
Grattis Åsa! Ser fram emot bilder på dom när dom fått lite päls :)
#3 hahaha ja innan dess blir det inte, är lite försiktig med tittarna på dessa så jag ska behärska mig till söndag tänkte jag *S*
Grattis Åsa !!
Hoppas det blir huskys till dig =)
(kanske kommer över nån dag dom är lte äldre o sötare =)
#5 det får du göra men det får nog vänta en 2 veckor till ungefär, vågar knappt andas runt buren *S*
Tog en ny bild ikväll. Vart tvungen att byta Sand i sandbadet, fylla på vatten och dylikt så jag preppade allt och öppnade buren. På ca 40 sekunder, ställde jag ner mat, bytte sandbadsskål, bytte vattenflaska och fotade bebbarna. Mamma Bianca kom ut och morsade och tittade på när jag fotade och gick sedan lugnt in igen :o)
5 st bebbar är de och de är idag 5 dagar gamla, det är 2 agouti och 3 husky.

Grattis till kullen! :)
Tack :o) är så glad att det kom husky också :o)))
var finns dom?
I Stockholm.

Attans att man inte har en ledig bur/akvarium :P Jag vill ju också ha sådana.
#12 Hehehe ja de är riktigt underhållande att titta på :o)
Å vad glad jag är för din skull Åsa!! Vill se massa mer kort när d växer!!
#14 det kommer att komma mer bilder, väntar bara på att de ska bli knatisar i nästa vecka :o) då blir de farligt söta.
De som ev. är intresserade av en robbe-bebbe kan pm:a mig men jag kan i dagsläget inte lova något, jag vet ännu ej vilken/vilka som blir kvar hos mig. Det är ju inte så gott om robbar så vi är ett par uppfödare som jobbar tillsammans så de har första tjing så att säga efter mig.
spännande ^^
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Ikväll har vi kollat könen på dem och det är 4 honor och en hane. 1 hona och hanen blir kvar här. En husky-hona är tingad så det finns en husky-hona och en agouti-hona kvar att tinga.

Grattis till kullen! Blir spännande att få se mer bilder på dem sen.

Är det dom här hamstrarna som helst vill ha sällskap eller trivs dom med att bo själva? Eller hur var det? Husky's är ju så himla sött:)
#19 De brukar vilja ha sällskap.

Okey, Tack..
Det är inte alltid de funkar i sällskap vill jag tala om. Hade 2 bröder ihop som jag fick sära och pappan till kullen hade mamma ihjäl dagarna innan hon födde kullen. Men helst ska de vara i en grupp, men här kommer jag att hålla dem i par förhoppningsvis så mamma ska få gå med en hona och så ska jag sätta ena hanen med den hanen jag har och hoppas på det bästa.
Nu finns dock bara en agouti-hona kvar att tinga.