Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1171 ggr
UlrikaD
0

En hamster i väggen!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaha, så har man gjort det här också då… Hade mina hamstrar ute i omgångar på golvet som vanligt. Det var Lilla Silvers tur tillsammans med två chinchillor (såklart:).

Jag är fullt medveten om att jag har ett hål i väggen som leder under garderoben men jag har också satt för det mycket noggrant. MEN tydligen har någon chilla varit där och dragit för när jag sitter på golvet ser jag hur Lilla Silver får bort träbiten som sitter för med ena framtassen och samtidigt som jag kastar mig upp från golvet så ser jag precis hur rumpan och bakbenen slinker in i hålet. Inte bra!! Efter att ha legat på mage och försökt låta som en gurka i nästan en halvtimma så gav jag upp. Gick och hämtade min dator, lite käk till mig, godis till Silver och en kudde att sitta på. Sen satte jag mig på vakt. Efter fyra timmar och minst ett blåmärke i rumpan så kikade hon ut, då var hon tydligen hungrig iallafall. Svepte upp henne fort som attan och stoppade ner henne i buren. Men ville hon vara kvar där? Nej, då hon var inte klar utan försökte febrilt ta sig upp för att ge sig ut på nya äventyr. Men tyvärr blir det inte roligare än så här idag för nu är matte trött!!

Men snälla matte, bara en gång till…

UlrikaD
0

Men snälla, sa jag ju.

UlrikaD
0

Men om jag klättrar själv då?

UlrikaD
0

Titta, jag kan själv ju.

UlrikaD
0

Nu struntar jag faktiskt i vad du säger, för nu kommer jag!!

Achatina
0

Iii vad läskigt. Tur att hon kom fram igen. Just in i väggar är det ju nästan totalt omöjligt att komma in och hämta hamstern om den skulle flytta dit på heltid :P

TiinaN
0

Hahaha dina hampisar ska alltid hitta på bus dem. Skrattande

Mikis75
0

*tokskrattar*

Du får gärna beskriva lite mer detaljerat hur du gör för att "låta som en gurka"… Cool

Englatassens
0

Hahaha… Ja Ulrika! Berätta för oss hur du gör!!Flört

UlrikaD
0

Men, vad menar ni? Är inte det nåt av det första man får lära sig som hamsterägare? Hur man låter som en gurka.Flört

Sara87
0

Vilken busis. Kanon att hon kom ut igen den lilla äventyraren ^^

UlrikaD
0

Ja, jag såg framför mig med yxa och slägga gå loss på en vägg mitt i natten i ett hyreshus. Hade nog inte varit så bra kanske….Obestämd

Sara87
0

#11 Nej, ingen vidare bra idé kanske :D

Jag däremot missade helt att vi hade ett hål vid garderoberna i hallen så jag släppte Glammy där, helt plötsligt hade hon hittat det å bara rumpan stack ut, fick ut henne i exakt rätt stund, 2 sek senare hade hon varit borta.. Har ingen aning om va de är för gång där :S

UlrikaD
0

Det kanske är gemensamma underjordiska gångar som alla kvarterets hamstrar har tillgång till.Flört

Sara87
0

#13 Ja, vem vet. Hon verkar i alla fall ha tjallat åt Mirella för hon va väldigt sugen på att springa mot hålet när hon fick komma ut i hallen nån dag senare :P

MickiRosa
0

Hihihi, skoj berättelse, skönt att hon kom ut igen så "snart". Jag fick ju faktiskt bryta mig in i garderoben/förrådet i hallen när jag hade en hamster som stack in i ett hål under garderoberna i hallen. Skönt att du slapp det.

Väääldigt söt hamster förresten=)

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

MangoPeperoniOwner
0

Hehhe! ^^

Vilken tur att den lilla kom ut iallafall! Hahah ja dom hittar alltid så bra gångar och gömställen så vips så vet man inte var dom är! Flört

Mirzadancing
0

hhihihih = 9