Bromma Zoomarknad
Hejsan, jag ska till Bromma på på lördag och vara med i Petklass och jag har några frågor jag MÅSTE ha svar på! Han (Totte) är då 7,5 veckor,får jag ställa ut honom?Och vad är viktigt att tänka på inför utställningen?
8 veckor om det är SHF regler som gäller….men invänta flera svar.
jag ringde till bromma och frågade lite om mina ungar fick ställas ut och hon sa att det nog skulle funka men att hon inte var helt säker. men jag tänker ta med mina ungar.
Jag är ju en av dem som dömer där på lördag och det är ju 8 veckor som gäller på utställningar. Detta är dock en inofficiell bedömning och samma regler gäller väl inte direkt, men jag rekommenderar absolut ingen att ta ut sin hamster och komma till Bromma om de/den är under 8 veckor. Det är mycket ljud och stimmigt och stojigt och därför en stressig miljö för en liten hamster.
Jag vill klargöra att det är "Drive-in-bedömning" och att den är inofficiell, det kommer alltså inte att delas ut några BIS-placeringar utan endast pet-bedömning :o) vilket inte är så bara det :o))
okej, tack då avstår jag för hans bästa:) Får bli en annan gång^^
#5 Det var ett klokt beslut du fattade LoveNasse
och du hinner komma på många utställningar ännu. Den 15 november är jag på Djurmagazinet i Farsta Centrum och gör samma sak där så har du möjlighet så är du välkommen dit med din lilla hamster så ska jag bedöma den :o)
Japp!Tänkte åka till viksjö eller Farsta<3
Jag kommre inte att vara i Viksjö men tror det är Nico där :o) Men i Farsta blir det jag och Caroline.

JAvisst, jag kommer att vara på plats och bedöma i Viksjö =)
Aha:D Så bra då!^^