Mimmi....

Åååå vackra Mimmi!
Så otroligt fin hon har blivit, så snygger! = )
Hon är verkligen helt underbar, hon har nu stannat av i vikt vilket i hennes fall är positivt. Hennes huvve och kropp liksom "flyter samman" men så ska det ju vara, dom ska inte ha synbar hals juh…hihi.
Denna tjejja har ett supertemprament!
Kram och Tack Nico!

Det låter ju bara helt toppenbra! Ska bli så himmla spännande att få se henne igen till våren, jag lämnande ju iväg en lovande ung flicka så undras just vad jga kommer få se… = )
Supertemperament kan hon inte annat än ha med sina föräldrar, Trassel är som en degklump i handen - rör sig helst inte i onödan =) Och Ymer likaså, lugnade och goare kille finns inte att finna!
ååh vad fin hon är! MiniTooti!

aaa verkligen jette SÖT!!!

jätte fin!
Mera bilder…
………
Sötis där ;D

Å vackra Mimmi! = )
Hihi….hon är en nalle björn, min sambo gillar henne mkt….
Hon en så fin maria!!
Bra gjort nicco:)

Ja hon är så vacker!
Haha, tack miQaela = )

jätte fin!
Ser precis ut som min kompis hamster som också förresten heter Mimmi ^^
mera bilder kommer ikväll eller imorrn…
Här kommer bilderna jag lovat…
…………
……….

Finfina tjejjan = )
nya bilder på en lååångbrunstande Mimmi….hihi, inga problem med den i alla fall.
framifrån….
Vilken snygging! :)
Vilken fint huvud hon har :)

sötskruttan! :D
// Nathalie
WOHO! snygging!

Så söt hon e, ser verkligen ut som en liten nallebjörn ^^
Tackar allihopa…hon är mkt fin i pälsen med, så hon känns som en nallebjörn.
Mimsan ville ut o kika på film med oss igår, så hon klättrade upp på mig, gav mig en puss och rusade sen ner för att leka kurragömma. Under tiden passade jag på att fota….

………..

hihi, Mimsan, det kallas en bekant till min familj :D
Söt hon är lilla Mimmi.
Tackar Sara!
Här kommer en bild tagen igår på min stoooora tjejja.

Hon är så fin! :)
Mamma till Taldor och Isse….

o legolas…
japps….

Å vackra Mimmi! Hon är verkligen så underbar, och snäll = )
aaa, vet det :)
Funderar på om hennes bra färg är bra o föra vidare i en kull till….vad tror du Nico?
Givetvis kommer hon få vila ca 3 månader, och hanen måste vara rätt OM jag nu väljer o para om henne….

#40 Varför inte? Jag kan ju inget om Mink så vette sjutton om jag vågar säga om hon har bra Mink-färg eller inte^^
Men leta rätt på en riktigt snygging och ta en till kull till hösten på henne =)
Ja, efter några utställningar och lite vila borde det vara oki.
Mailar dig om det ist….
Jättefin tjej det där…..^_^
Tackar!
Vad söt hon är!!
Mera Mimmi!

Bra tjock honpäls….

Fin tjej det där :)
Min stora älskling….hihi…
Hon ska paras med denna Herre….Herr Ek.

Blir fina ungar det :)
*putt*

Jag har Mimmis "tvillingsyster" (minkhona nr 2) här hemma för parning nu! Hon är ännu mörkare i färgen än Mimmi som ter sig blek i jämförelse… ska para henne med en Sobelpojke som är halvbror till dem = )
Mimmi är mörkare nu än när hon fick sin kull…har nytagen bild här…jämför med stocken.

#53 Gratulerar! Ska hon vara hos dig för kull?

Titta vad fin hon är, Mimmsan!
Dimma är faktiskt ännu mörkare, jämför med bilden jag har i huvet från utställningen.. blev helt paff när jag såg Dimma och hur mörk hon är! Ska fota och visa dig!
Dimma ska jag hjälpa ägaren att para så hon ska inte vara här så länge. Hon är tydligen lite knivig och vill inte riktigt brunsta.. så vi får se hur det går!
Ja, skicka foto!
Kram!
Finns nya bilder på Mimmi?
Kommer här, nu har gumman fyllt 1 år med!
Den 17 september fyllde hon.
Fina tjejen :)

åååh vad stor och fin! får man klämma lite?