Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 735 ggr
[LoveNasse]
0

Skakis...

Guuud, jag släppte ut Totte på golvet, och skulle precis stänga tvättrums dörren. Innan jag hinner fram kutar han in i tvättrummet och in under varmvatten beredaren, tvätt maskin och torktumlare. Det är ett pytte litet smalt utrymme i ett enormt lifsfarligt rum fullt med rör och avlopp. Snacka om att jag fick panik! Jag hämtade ficklampa och lyste som en GALNING, jag kom ju inte åt att titta. Tillslut hittar jag honom bland en massa kryp bakom torktumlan. USH! Men jag är så HIMLA lättad att han inte tog skada och att allt gick väl.

Snacka om att jag lärt mig en läxa som jags ent ska glömma!!

Komentera gärna:)

membeel
0

Ja det gäller att ha koll på skrymslen o vrår när man ska släppa lös dom på golvet ;)
Vilken tur att du hittade honom! (:

TiinaN
0

Vilken tur att han inte skadade sig :)

[LoveNasse]
0

Ja ni det tkr jag med:) Ni skulle sätt hur dammigt det var, säkert tre centimeter med damm!! Snacka om att jag var yper orolig!:/

Sara87
0

Förstår att du blev nervös, skönt i alla fall att allt gick bra!

[LoveNasse]
0

jaa, verkligenTungan ute

Linda3046
0

Åh, vilken tur att du hittade honom! En gång när jag hade Candy ute så stack hon in under en lekstuga.. fy vilken panik jag fick då! Kunde inte se var hon var, så jag var tvungen att vakta utanför i en halvtimme tills mamma kom hem och kunde hämta en ficklampa.. då hämta hon några mandlar också som vi kunde locka med :P

[LoveNasse]
0

Nej gud vad hamskt!!!Ute oxå!!!